Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har du aldri hørt om overlegen for gyn.pol i KristiansundTror de må skrive det, for det er nok mange som omtrent tenker at det er grunnen til OUL, men hvis de da har en sjenert baby så har ikke legen tid til å sitte og lete lenge...er endel medisinske ting som skal sjekkes! Men for de fleste er det ganske lett synlig, så da får man jo vite det
Har aldri hørt om at legen ikke sa noe om kjønn, da har det heller vært en veldig sjenert baby, og umulig å se noeså tror det skal mye til for å ikke få vite det!!
Herregud så håpløst... De går jo over hele kroppen, for å sjekke at alt er som det skal, da skjønner jeg ikke problemet med å si fra hvis du klarer å se hva det er... Da hadde jeg blitt irritert altså!!Da har du aldri hørt om overlegen for gyn.pol i KristiansundFor der får du klar beskjed om at kjønn er irrelevant. Det er hva det er uansett når du finner ut av det, så sånt kaster han ikke bort tid og energi på
Tror t.o.m. han ikke ville sagt det om det så var det første han så på skjermen!
Jeg visste om han fra før, men han er overlege og på OUL pleier det å være jordmor.Herregud så håpløst... De går jo over hele kroppen, for å sjekke at alt er som det skal, da skjønner jeg ikke problemet med å si fra hvis du klarer å se hva det er... Da hadde jeg blitt irritert altså!!
Vi bestiller nok uansett privat om ca en mnd, så får vi en bekreftelse på OUL om to mnd![]()