Ultralyd

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Skal dere alle ha tidlig UL?
Vil dere dele hvorfor? :)

Jeg har som regel hatt UL i uke 12. Hadde tidligere forrige svangerskap, siden jeg blødde så mye.

Skal ha UL i uke 8+3 og uke 12 :) etter det, om alt går greit blir det OUL og 3/4D i uke 28/30 :)

❤️❤️❤️❤️

V6l ha tidlig ul. Har før hatt i uke 11, så hvis jeg skal ha privat så bestiller jeg rundt da.
men er en viss sjans for at jeg får tidlig ul på sykehus, så vi får se..

Vet ikke jeg, har ikke bestilt enda heller. Men kommer til å spørre om det, siden jeg er så utålmodig :p

Januarspire 2015 <3

Jeg har bestilt ul skal dit når jeg er 7+6, mest for å se at hjerte slår. Da blir det mer virkelig;). Tenker også ta en ved uke 12, bare av ren nysgjerrighet;). Også blir det rutine ultralyd:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal på tidlig ultralyd i uke 7 + 3. Bare fordi jeg ikke helt klarer å tro på dette :D Jeg må se det med egne øyne :D Tar også en før jeg skal ut å reise veldig langt. Da er jeg 11 + :)

Blir ul 6+6 og uke tolv. Med tvillingene hadde jeg ul hele tiden og da jeg ventet nr tre tok jeg tidlig ul for jeg var nysgjerrig på om det var to igjen og i uke tolv for å se om barnet var friskt.
Det samme gjelder nå. Mye nysgjerrighet, men nå er det også at jeg har et risiko yrke men vil ikke si noe på jobb før jeg har sett at det er noe der.

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Har ikke bestemt meg for om jeg skal ta veldig tidlig denne gangen. Sist tok jeg tidlig fordi jeg hadde mistet rett før. Nå kommer jeg garantert til å ta etter uke 13. Sånn 13,5-14 eller noe sånn. Tok i uke 14 sist og da fikk vi vite at det var jente. Det kan man se etter uke 13.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg skal ha. Skal høre med legen om jeg kan få henvisning til sykehuset, hvis ikke tar jeg privat! Tar det pga to MA, og venter til uke 10 siden hjertene på de to andre sluttet å slå i uke 8 og 9.... Fikk ikke tidlig ultralyd av sykehuset sist så vi få se. UL blir det i uke 10 uansett:)

❤️2003 2007❤️2015?❤️

Har bestilt tidlig UL hos Ultraportalen i Trondheim :) Er 10+4 da. Gleder meg :D

Jeg kommer nok til å bestille meg time til jeg er 8-9 uker som sist. Rett og slett siden kroppen kaster de ut. Så må følge med om det går bra :) også er d hyggelig å hilse på den for første gang da :)

Januar 2015 <3

jeg regner med jeg blir sendt til ultralyd fordi jeg er usikker på hvor langt jeg er :) ellers så går jeg under kategorien risikosvangerskap p.g.a stoffskifte,flere sa og p.g.a to svangerskap med hjertesyke gutter (hvorav den ene døde),så her blir det veldig tett oppfølging ,og det er jeg glad for :)

jeg regner med jeg blir sendt til ultralyd fordi jeg er usikker på hvor langt jeg er :) ellers så går jeg under kategorien risikosvangerskap p.g.a stoffskifte,flere sa og p.g.a to svangerskap med hjertesyke gutter (hvorav den ene døde),så her blir det veldig tett oppfølging ,og det er jeg glad for :)

Uff så trist at gutten din døde :( håper d går bra denne gangen :)

❤️Januar 2015❤️

Skal ha rundt uke 11/12 en gang tror jeg :-) bare for å sjekke at det er kun 1, at h*n har det bra og bli litt mer knyttet, på en måte :-) hadde ul uke 8 sist, men det vet jeg ikke om jeg orker nå..med mindre det er grunn til det :-)

Sent from my GT-P7320 using BV Forum mobile app

Back
Topp