Ultralyd

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Fått time til ultralyd 16.mai. Gleder meg sykt! Vil være ca 6+6 uker da :) spennede å se om det er en eller to der denne gangen.
Om alt ser ok ut kommer jeg til å si ifra på jobb at jeg er gravid tenker jeg:)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Lykke til!
Har litt lyst å dra på tidlig UL denne gang og, bare for å se at alt ser greit ut.. Forrige gang var vi i uke 8 og uke 13.
Kommer du til å ta de samme ukene denne gangen og? Ser du noe på de ukene??

Vi måtte ta innvendig ul i uke 8. Vi så en avlang klump, ble forklart hvor armene og beina kom til å være og hva som var hodet. Vi fikk se og høre hjertet, men det er vel det som er å se.
I uke 13 fikk vi se et lite menneske, med armer og bein og alt. Da sjekker de alt de kan sjekke i forhold til evt syndromer, hos oss gjorde hun det automatisk. Hvis vi går så tidlig som uke 8 igjen så er det utelukkende for å se at der er liv. Ellers tror jeg vi venter til vi er 11/12 uker, da ser du mer mennesket, ikke bare boblereken :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Jeg skal på ul 14.05;). Da er jeg 6+5;). Sist jeg var gravid gjorde jeg det i uke 7;). Gjør det for å se hjerte og tenkte ta ny i uke 12-13 for å se at alt er bra❤️❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Greit å vite mer om tidlig ul og ka man ser på de forskjellige ukene når man venter nr 1!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp