Ultralyd?

Legen min ville heller ikke sende henvisning, tross blødninger i 3 uker og magesmerter.
Jeg ringte legevakten på fredag, og vakthavende undersøkte meg (noe fastlegen aldri gjorde), og så at blødningene kom fra livmoren. Ble sendt videre til ultralyd med én gang, og spiren har det heldigvis fint, enda! Håper bare h*n holder seg der :)

Legen min ville heller ikke sende henvisning, tross blødninger i 3 uker og magesmerter.
Jeg ringte legevakten på fredag, og vakthavende undersøkte meg (noe fastlegen aldri gjorde), og så at blødningene kom fra livmoren. Ble sendt videre til ultralyd med én gang, og spiren har det heldigvis fint, enda! Håper bare h*n holder seg der :)

Ja avogtil så ska de her legan være så vanskelig, men bra at legevakta tok dæ seriøst og undersøkte dæ ordentlig! :-)

termin 18.2.14 <3

Var på tidlig UL da jeg var 8+2. Og skal ikke før OUL nå. Har ikke hatt noen legetimer enda, så vet ikke når det blir. Har legetime neste mandag, så først da blir vel brevet sendt fra legen til sykehuset. Så er det bare til å vente i spenning.

Ja avogtil så ska de her legan være så vanskelig, men bra at legevakta tok dæ seriøst og undersøkte dæ ordentlig! :)

termin 18.2.14 <3

Forstår ikke helt hvorfor dem skal være så vanskelige med henvisning. I dag begynte jeg å blø mer igjen, men jg føle ikke at det er noe vits i å kontakte fastlegen uansett. Så vi får vel spandere på oss privat u.l om noen uker igjen :)

Forstår ikke helt hvorfor dem skal være så vanskelige med henvisning. I dag begynte jeg å blø mer igjen, men jg føle ikke at det er noe vits i å kontakte fastlegen uansett. Så vi får vel spandere på oss privat u.l om noen uker igjen :)

Nei syns det e merkelig, dem mene man bare ska gå rundt å ha ondt og i ditt tilfelle blø, uten å tenke over det? Man gjør jo det, man blir jo gåanes rundt konstant redd :-/ men synes det e sånn her i mange tilfella i det norske helsevesenet, du må krangle me drm forr å bli tadd seriøst :-/

termin 18.2.14 <3

Mhm, utrolig unødvendig :(
Jeg er ikke noe flink til å "krangle til meg" ting, sier såvidt hva jeg ønsker - og sier ingenting om jeg ikke får viljen min. Jeg burde nok lære meg å bli litt tøffere :P

Mhm, utrolig unødvendig :(
Jeg er ikke noe flink til å "krangle til meg" ting, sier såvidt hva jeg ønsker - og sier ingenting om jeg ikke får viljen min. Jeg burde nok lære meg å bli litt tøffere :P

Ja noen gang så e man bare nøidd te å være tøff :-)

termin 18.2.14 <3

Er enig med dikka øver - kvifor skal ein vera så vanskeleg??? Eg veit eg er heldig da legen min er veldig for det å ta ultralyd, kun for å berolige den kommande mamma :) Stress og bekymring er ikkje bra for lille gull! Også har legekontoret ein lege med ultralyd apparat - både innvendig og utvendig :)

Back
Topp