Ultralyd?

Jeg har bestilt privat 30.juli, da er jeg 12+0. Det er for å forsikre meg om at det er liv og alt er greit før vi sprer den gode nyheten, mistet min første spire i november og tok 6 mnd før denne satt. Så vil vite at alt er greit istede for å gå å bekymre meg helt til evt OUL rundt uke 18... :)

Er i uke 10 nå, og vurderer å bestille time privat for å sjekke at alt er ok før man offentliggjør det. :)

Er det noen som har vært på UL på Gyn Tromsø, som evt vet hva det koster hos dem?

Sniker litt

Kostet 650kr på gyn Tromsø for 3 år siden hvertfall. Men syns de har ganske dårlig ul apparat. Men klarer hvertfall se om det er liv :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Sniker litt

Kostet 650kr på gyn Tromsø for 3 år siden hvertfall. Men syns de har ganske dårlig ul apparat. Men klarer hvertfall se om det er liv :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Okei, takk for svar :) Jeg har sendt de en mail, får sikkert svar i morgen. Det er akkurat den delen, om det er liv, som er intressant for en småparanoid gravid :p

Hadde time i uke 6 og skal igjen i uke 12:) etter det blir det ikke før oul:p

Termin 09.februar med første frøet:)

Jeg har oul i uke 19 ( 20. Sept. )
Hadde en da jeg var 9 uker, var mest får å få bekreftelse, men hadde da alt hatt 2 :p En pga en liten blødning i uke 7 og en i uke 8 som var en kontroll i forhold til en operasjon jeg hadde i mars.

Når det kommer til oul er det som regel en gang i mellom uke 16-20 og flertallet får som regel i 18-19 en gang. Jo lengere du er komt jo mer kan de se og stadfeste :)

Nr.1 Jente juli 10 ❤
Nr.2 Ventes 15. Februar 14 ❤

Jeg var uke 6+6 pga blødninger og 11+3 av andre årsaker.
Skal ikke på ny før oul.

Termin 1.februar 2014

Jeg hadde i uke 9 (3.juli) for oppfølging etter flere SA, skal også ha i uke 14(8.august).
Har første time hos lege 6.august, så får vel dato for oul etter det :)

Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen :)

Jeg hadde tidlig UL nå på tirsdag, mest for å sjekke at det var liv.

Veldig fascinerende å se den lille "bønna" på ca 2 cm :)

Jeg skal ha privat ultralyd 12. August, da er jeg akkurat 12 uker på vei ifølge menstermin :)

Æ va på ultralyd i går faktisk :-D pågripe av magesmerta, men alt så heldigvis bra ut! Åsså ska æ på ordinær ul 26.september :-)

termin 18.2.14 <3

jeg var på tidlig ul i uke 8+2 pga jeg ble gravid på pergotime og gyn ville at jeg skulle inn da i uke 8. Etter planen skal jeg nå ikke igjen før OUL (kommer ikke til å gå pga nyskjerrighet, det måtte nå være om det blir anbefalt av lege... legen på sykehuset skulle gi beskjed om å kalle meg inn 10 uker etter tidlig UL sa hun, så da blir vel det ca uke 18).

UNN Tromsø :)

termin 18.2.14 <3

Fikk du henvisning fra legen da? Jeg har vært hos legen med både mindre blødninger og smerter i magen, men han mener det er ufarlig og vil ikke sende meg i UL. :/ Vurderer å bestille privat hos Gyn Tromsø eller Curato, men det er over en måneds ventetid begge plassene :/

Hei,
Jeg har vært to ganger på ultralyd ved Gyn Tromsø, 6+0 og 8+2, fikk henvisning grunnet tidligere MA. Fantastisk å se, ved den første var det bare et lite frø med bankende hjerte (likevel helt utrolig!) og på 8+2 så vi en bitteliten baby med armer, bein og et bankende hjerte som hadde det helt fint. Stor betryggelse å se at alt er bra! Neste ultralyd blir den ordinære. Gleder meg allerede! :)

Fikk du henvisning fra legen da? Jeg har vært hos legen med både mindre blødninger og smerter i magen, men han mener det er ufarlig og vil ikke sende meg i UL. :/ Vurderer å bestille privat hos Gyn Tromsø eller Curato, men det er over en måneds ventetid begge plassene :/

Ja fikk henvisning, du må bare være streng! Venninna mi fikk ultralyd henvisning bare pågrunn av at ho ikke visste termin, så e bare legen din som e vanskelig. Måtte fære dit to gang me smerta og forklare te han at æ va skikkelig bekymra, så litt krangling må te :-)

termin 18.2.14 <3

Back
Topp