Vaniljekesam
Flørter med forumet
Når har dere fått (hatt) time til UL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For min del var det ekstra oppfølging som jeg ba om fordi jeg ble gravid på Pergotime. Og fordi det var to embryoer der, blir det oppfølging igjen i uke 12, og er det fortsatt to da, så blir det nok jevnlig oppfølging med ultralyd hele veien.Det vanlige er å få ultralyd time i uke 18.Vi skal 16 september,da er jeg akkuratt 19 uker.
Men i denne februar gruppa syns jeg det er vannvittig mange som er på tidlig ultralyd,opp til flere ganger.Er alle oppfølging eller er det av ren nysjerrighet?
Det vanlige er å få ultralyd time i uke 18.Vi skal 16 september,da er jeg akkuratt 19 uker.
Men i denne februar gruppa syns jeg det er vannvittig mange som er på tidlig ultralyd,opp til flere ganger.Er alle oppfølging eller er det av ren nysjerrighet?
Det vanlige er å få ultralyd time i uke 18.Vi skal 16 september,da er jeg akkuratt 19 uker.