Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe morsomtSå kjekt! Ser at vi var på samme plass i dag![]()
Hehehe morsomtutrolig flink og koselig dame
var sikker på jeg måtte ta innvendig UL, men det gikk med utvendig
Termin 9.februar med første frøet![]()
Hun mente hjertet nettopp hadde begynt å slå. Så ble satt tilbake et par dagen. Rundt 5+6 eller 6+0. Men jeg lar terminen stå som den stod før ordinær UL. Det er jo fortsatt tidlig å si sikkert, eller?Så koselig!! Hvor langt er du på vei?![]()
Jeg måtte bare få det bekreftet, var derfor jeg gikkKoselig er vel heller ordet. Jeg tenker å se i 12. uke. Ser det er veldig mange som ser i uke 6-7. Virker som det er det normale?
Termin 14. februar <3
Hun mente hjertet nettopp hadde begynt å slå. Så ble satt tilbake et par dagen. Rundt 5+6 eller 6+0. Men jeg lar terminen stå som den stod før ordinær UL. Det er jo fortsatt tidlig å si sikkert, eller?
Hvorfor måtte du ta innvendig? Du er lenger på vei, eller har ikke det noe å si?Ja hun var kjempekoselig. Skal tilbake i slutten av juli en gang. Jeg måtte ta innvendig, men det har jeg gjort før så det gikk helt fint.
Koselig er vel heller ordet. Jeg tenker å se i 12. uke. Ser det er veldig mange som ser i uke 6-7. Virker som det er det normale?
Termin 14. februar <3
Oki takk for tipsjeg tror jeg ville endret det, men det er bare fordi der evt. blir et pluss på OUL om man er lenger på veidu må få deg ticker! Jeg skal selv ha UL neste uke, da skal jg være nøyaktig 6 uker
![]()
Hvorfor måtte du ta innvendig? Du er lenger på vei, eller har ikke det noe å si?må bare spør, jeg har ikke peiling hehe. Jeg skal tilbake i august når jeg er 13 uker. Skal da få se kjønn også