Ultralyd:)

2014frø

Februar2014's Miss Positiv❤️
VIP
Da har jeg vært på UL. Alt stod bra til og hjertet slo:) så lykkelig nå!:) ❤mest sannsynlig et par dager kortere på vei.
Lille frøet❤
ImageUploadedByBV Forum1371490256.940361.jpg
Måtte sladde navn og fødselsdato:p

Termin 9.februar med første frøet:)

Så kjekt! Ser at vi var på samme plass i dag ;)

Hehehe morsomt:) utrolig flink og koselig dame:) var sikker på jeg måtte ta innvendig UL, men det gikk med utvendig:)

Ja hun var kjempekoselig. Skal tilbake i slutten av juli en gang. Jeg måtte ta innvendig, men det har jeg gjort før så det gikk helt fint.

Morsomt å se :)

Termin 14. februar <3

Gratulerer!! Utrolig gøy :-) gleder meg sååå til torsdag når jeg skal på ul :-)

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Koselig er vel heller ordet. Jeg tenker å se i 12. uke. Ser det er veldig mange som ser i uke 6-7. Virker som det er det normale?

Termin 14. februar <3

Så koselig!! Hvor langt er du på vei? :)
Hun mente hjertet nettopp hadde begynt å slå. Så ble satt tilbake et par dagen. Rundt 5+6 eller 6+0. Men jeg lar terminen stå som den stod før ordinær UL. Det er jo fortsatt tidlig å si sikkert, eller?:)

Koselig er vel heller ordet. Jeg tenker å se i 12. uke. Ser det er veldig mange som ser i uke 6-7. Virker som det er det normale?

Termin 14. februar <3
Jeg måtte bare få det bekreftet, var derfor jeg gikk:) tror begge deler er "vanlig" egentlig. Men de som har vært gjennom svangerskap før vet mer om det og er kanskje derfor litt tryggere(?)

Hun mente hjertet nettopp hadde begynt å slå. Så ble satt tilbake et par dagen. Rundt 5+6 eller 6+0. Men jeg lar terminen stå som den stod før ordinær UL. Det er jo fortsatt tidlig å si sikkert, eller?:)

jeg tror jeg ville endret det, men det er bare fordi der evt. blir et pluss på OUL om man er lenger på vei ;) du må få deg ticker! Jeg skal selv ha UL neste uke, da skal jg være nøyaktig 6 uker ;)

Ja hun var kjempekoselig. Skal tilbake i slutten av juli en gang. Jeg måtte ta innvendig, men det har jeg gjort før så det gikk helt fint.
Hvorfor måtte du ta innvendig? Du er lenger på vei, eller har ikke det noe å si?:) må bare spør, jeg har ikke peiling hehe. Jeg skal tilbake i august når jeg er 13 uker. Skal da få se kjønn også:)

Termin 14. februar <3

Er nok mer normalt for de som har mistet eller føler seg lite gravide.
jeg skal ha neste uke for å se hjertet <3

og i uke 10 for å sjekke at alt ser bra ut før vi reiser på ferie :)

Hvorfor måtte du ta innvendig? Du er lenger på vei, eller har ikke det noe å si?:) må bare spør, jeg har ikke peiling hehe. Jeg skal tilbake i august når jeg er 13 uker. Skal da få se kjønn også:)

Blæren min var visst i veien... Livmoren kommer vel uansett ikke opp fra bekkenet før 12 uker eller noe sånn, så før det kommer det kanskje an på andre ting.

Hun sa noe om kjønn til meg også... Jeg kommer til å være 12+6. Men er ikke det ekstremt tidlig?

Oki. Jeg vet ikke men hun sa at i uke 13 kan hun garantert se kjønn. Så du får nok se det du også:)

Termin 13.februar med første frøet:)

Hun kommer helt sikkert til å prøve ihvertfall :)

Så moro :)

Back
Topp