Lykkelig_mamma
Forelsket i forumet
Da er det bare to timer til vi skal til ultralyd!! Gruer å gleder meg så utrolig mye!!Håper så inderlig alt er bra med vår lille skatt![:)][:)] Ønsk meg lykke til![:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SunShin
Så spennende! [:D] Gleder meg til oppdatering! [:D]
ORIGINAL: kiineline
Da er det bare to timer til vi skal til ultralyd!! Gruer å gleder meg så utrolig mye!!Håper så inderlig alt er bra med vår lille skatt![:)][:)] Ønsk meg lykke til![:D]

For en fantastisk opplevelse!!Både jeg å sambo ble helt rørt å så glad når vi fikk se vår lille skatt!! Han/hun lå å sprellet å beveget seg hele tiden å alt så kjempefint ut!Er veldig lettet nå Jeg ble også flyttet 3 dager frem så er nå 12 uker og 6 dager på vei, så termin blir 10 februarFor en fantastisk opplevelse!!Både jeg å sambo ble helt rørt å så glad når vi fikk se vår lille skatt!![:)][:)] Han/hun lå å sprellet å beveget seg hele tiden å alt så kjempefint ut!Er veldig lettet nå [:D][:D] Jeg ble også flyttet 3 dager frem så er nå 12 uker og 6 dager på vei, så termin blir 10 februar