ultralyd!!!

Lykkelig_mamma

Forelsket i forumet
Da er det bare to timer til vi skal til ultralyd!! Gruer å gleder meg så utrolig mye!!Håper så inderlig alt er bra med vår lille skatt![:)][:)] Ønsk meg lykke til![:D]

Så spennende! [:D] Gleder meg til oppdatering! [:D]

ORIGINAL: SunShin

[:)][:)]

ooh lykke til [:D]

Masse lykke til [:D]

Masse lykke til ja, gleder meg også til oppdatering, og kanskje et søt lite bilde? [:D]

nå er jeg spent altså... blir nok mange ul fremover, å jeg elsker å høre om de opdateringene.. Ser frem til din, masse lykke til snuppe lure [:D]

Gleder meg til oppdatering[:D]

ORIGINAL: SunShin

ORIGINAL: kiineline

Da er det bare to timer til vi skal til ultralyd!! Gruer å gleder meg så utrolig mye!!Håper så inderlig alt er bra med vår lille skatt![:)][:)] Ønsk meg lykke til![:D]

For en fantastisk opplevelse!!Både jeg å sambo ble helt rørt å så glad når vi fikk se vår lille skatt!![:)][:)]  Han/hun lå å sprellet å beveget seg hele tiden å alt så kjempefint ut!Er veldig lettet nå [:D][:D] Jeg ble også flyttet 3 dager frem så er nå 12 uker og 6 dager på vei, så termin blir 10 februar

For en fantastisk opplevelse!!Både jeg å sambo ble helt rørt å så glad når vi fikk se vår lille skatt!! Han/hun lå å sprellet å beveget seg hele tiden å alt så kjempefint ut!Er veldig lettet nå Jeg ble også flyttet 3 dager frem så er nå 12 uker og 6 dager på vei, så termin blir 10 februar

For en fantastisk opplevelse!!Både jeg å sambo ble helt rørt å så glad når vi fikk se vår lille skatt!![:)][:)]  Han/hun lå å sprellet å beveget seg hele tiden å alt så kjempefint ut!Er veldig lettet nå [:D][:D] Jeg ble også flyttet 3 dager frem så er nå 12 uker og 6 dager på vei, så termin blir 10 februar

Så kjekt! Får vi se bilde eller?[:)]

Back
Topp