Ultralyd uten pappen

Men vi får bare tenke at det er for vår egen sikkerhet. Jeg forstår at det kan føles urettferdig men det er sånn det er. Inne på et sykehus må det være strengere regler enn på et privat gyn kontor. Vi får håpe at alt har roet seg til vi skal føde. ;)

Men vi får bare tenke at det er for vår egen sikkerhet. Jeg forstår at det kan føles urettferdig men det er sånn det er. Inne på et sykehus må det være strengere regler enn på et privat gyn kontor. Vi får håpe at alt har roet seg til vi skal føde. ;)
Helt enig!

Jeg var også alene på tidlig ultralyd i forrige uke. Sist jeg var på en slik undersøkelse fikk vi jo veldig dårlige nyheter, men denne gangen var det heldigvis i orden. Selv om mannen ikke fikk være med inn, var det jo betryggende å vite at han var i bilen rett utenfor.

Noen private klinikker i Oslo som lar partner være med på tidlig ultralyd? Vet ikke hvor jeg skal starte for å finne ut av det, annet enn ringerunde. :)

Noen private klinikker i Oslo som lar partner være med på tidlig ultralyd? Vet ikke hvor jeg skal starte for å finne ut av det, annet enn ringerunde. :)
Ja, Oslo jordmor og ultralydklinikk på Majorstuen

Står på nettsidene dere, og vi gikk sammen dit nå på mandag :)

Privat klinikk jeg skal til. Der får pappa lov å være med, men har sagt at jeg fint drar alene på denne første. Så kan vi se senere, om ikke blir det å ta med bilder hjem etterhvert. Og - han får sett lille spire live i juli :)

Lurer på hvordan det blir når jeg skal første gangen på UL . og typen ikke får være med :nailbiting:
Da tror jeg kommer til å sette opp en time privat sånn at typen også får muligheten til å være med.

Syns det blir rart hvis han ikke får være med, det er tross alt første for oss begge så det ligger mye følelser og nytt når vi ikke vet hva vi går til

Det sitter langt inne å vite at ikke mannen får være med på tul. Det tar mye energi å prøve å være sterk nok for to. Holde motet og håpet oppe. Siden tingene er som de er så vil jeg heller ikke at han skal vite hvor mye jeg faktisk hadde trengt han der. Vil ikke gjøre det værre for han.
Nå har vi fortjent at ting går vår vei. Det bør virkelig være vår tur nå ❤ avslutte 2020 på en fin måte ❤

det er sant, trenger ikke å gjøre stuasjonen værre når dem allerede ikke får gjort noe med saken

Vil gjerne ha med kjæresten på ul, og syns det blir litt trist om det ikke går. Men tror faktisk det blir verre for han enn for meg. Han vil helst være med på absolutt alt og kommer nok til å ta det ganske tungt at han ikke får være med og se, og ikke minst være der med meg om noe skulle være galt ..

Back
Topp