Ultralyd uten pappen

Om jeg må alene offentlig da betaler vi privat. Dette er vår første barn etter 4SA. Første TU vi vår sammen når vi fikk de dårlige nyheter, det vær utrolig heldig at vi vår sammen denne gang og så sammen hjerteslag til vår lille.
Forstår at vi må leve med korona, men synes det er urettferdig at mannen kan ikke ha mulighet til å være med. Vi kommer fra den sammen husstand, så om han har korona da har den også jeg :/

Enig! Håper partneren din får være med, fint å kunne dele en god opplevelse sammen når veien dit har vært tøff ❤️ Jeg har vært på en ul alene og da oppdaget de et veldig sykt foster, så måtte avbryte. Håper virkelig jeg slipper gå alene denne runden..

Enig! Håper partneren din får være med, fint å kunne dele en god opplevelse sammen når veien dit har vært tøff ❤️ Jeg har vært på en ul alene og da oppdaget de et veldig sykt foster, så måtte avbryte. Håper virkelig jeg slipper gå alene denne runden..

sorry for din opplevelse :(

Vi skal på TUL 21. desember hos privat jordmor og hadde ikke tenkt å spørre om det er lov å ta med faren. Fryktelig trist hvis han blir ikke med :(

Jeg vet ikke hvordan det er her, men oul er ganske lenge til enda så mye kan skje. Hvis jeg skal på tul så får jeg høre hva de sier da.

Vi skal på TUL 21. desember hos privat jordmor og hadde ikke tenkt å spørre om det er lov å ta med faren. Fryktelig trist hvis han blir ikke med :(
Her er det lov å ha med partner på privat ul :). Jeg skal også på ul 21 desember :)

Synes det er ufattelig trist, siden jeg er førstegangs og må gjøre noe sånt alene:(

Last edited:
Synes det er ufattelig trist, siden jeg er førstegangs og må gjøre noe sånt alene:(
Skjønner det er vanskelig med restriksjoner som førstegangsgravid :( Her spurte typen om han måtte være med på ultralyd med andremann, så han synes sikkert det er greit å slippe denne gangen :hilarious: Han kobler seg liksom ikke skikkelig på før ungen er født.

Skjønner det er vanskelig med restriksjoner som førstegangsgravid :( Her spurte typen om han måtte være med på ultralyd med andremann, så han synes sikkert det er greit å slippe denne gangen :hilarious: Han kobler seg liksom ikke skikkelig på før ungen er født.
Samboeren synes først det er skikkeligstes etter fødsel, så han har ikke vært noe særlig med på ul. Så han vil ikke synes det er et savn :shy:

Samboeren synes først det er skikkeligstes etter fødsel, så han har ikke vært noe særlig med på ul. Så han vil ikke synes det er et savn :shy:
Litt godt å høre at det ikke bare er min som er sånn :hilarious: er jo så stor forskjell fra de fedrene som står med tårer i øya på ultralyd. Men så lenge han er en god far for ungene når de er født, så kjenner jeg det går helt fint :)

Litt godt å høre at det ikke bare er min som er sånn :hilarious: er jo så stor forskjell fra de fedrene som står med tårer i øya på ultralyd. Men så lenge han er en god far for ungene når de er født, så kjenner jeg det går helt fint :)
Helt enig. Hadde jo vært artig om han hadde vært gira da også, men han er veldig god pappa og det er det viktigste

Mannen min her syntes egentlig det er deilig å slippe UL han :joyful: han var ivrig på førstemann, men følte ikke behov for å være med på mer enn en UL der heller. Med de neste har jeg som regel vært alene. Helt greit det :happy:

Var på TUL i forrige uke på Haukeland, fikk ikke lov å ha med mannen inn. Jeg tvang gjennom at han måtte få sitte oppe i resepsjonen (venteareal) sånn i tilfelle noe skulle være gale. Synes det er skikkelig dumt at smitten har økt såpass at ikke fedre får være med..

Jeg har tatt den første UL time alene jeg da. :rolleyes:og gjør det denne gangen også, siden den er innvedlig så syntes jeg det er greit.
Desuten klarer ike min samboer å tyde en ultralyd. Så de gange han har vært med klarer han så vidt det er å se ryggraden. :hilarious: mens jeg og UL JM diskuterer og ser kjønnet osv.  men koselig å ha han med når man finner ut kjønnet da! :D:sign17:sign19

Wow, virker som at jeg har fått tildelt ordinær ultralyd nå, time tidlig i februar. I brevet står det at kun personer under 18 år kan ha med seg én person. Regner med de holder samme rutiner som i dag, er vel begrenset hvor mye Covid-19 kan forsvinne innen den tid

Var på TUL i forrige uke på Haukeland, fikk ikke lov å ha med mannen inn. Jeg tvang gjennom at han måtte få sitte oppe i resepsjonen (venteareal) sånn i tilfelle noe skulle være gale. Synes det er skikkelig dumt at smitten har økt såpass at ikke fedre får være med..

Jeg synes det også. Jeg antar det blir det samme da jeg skal på OUL i februar :blackeye:

Her får ikke mannen være med så vi har bestilt privat ul i uke 14 slik at han får være med å se en gang han også. Skikkelig dumt at det skal gå utover fedrene, de har jo ikke samme tilnærming til barnet som vordende mødre som kjenner hver dag.

Back
Topp