Ultralyd uten pappen

Neya

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Pga corona er det, pr tidspunkt, ikke lov å ha med partner på Ul time, i hvert fall ikke på St Olavs. Vet dere om det er lov med FaceTime eller filme selve undersøkelsen?

Vi har fått samme beskjed fra Nordlandssykehuset. Vi skal på ultralyd om 7 dager. Vi har bestemt at pappan skal være med på facetime. Kan ikke tenkte meg at det ikke skal være lov. Syns det nesten er litt urimelig at pappan ikke får være med. Er jo like mye hans barn som mitt.
For denne gangen får han være med digitalt:)

Jeg tror nok du får lov til å filme. Jeg skal også føde på st. Olavs . Det er litt dyrt, men mange gode muligheter for privat ultralyd i Trondheim også. Der antar jeg partner får være med.

Dere som skal ha med telefon for Facetime og lignende: hvis jeg var dere ville jeg hatt med overflatesprit og en liten klut så dere kan rengjøre mobilen i tilfelle dere får beskjed om null mobilbruk grunnet smittevern. Aner ikke om de er nøye på det, men antar det siden det ikke er lov å bruke mobil hos frisøren en gang :smiley-ashamed004

Jeg tror nok du får lov til å filme. Jeg skal også føde på st. Olavs . Det er litt dyrt, men mange gode muligheter for privat ultralyd i Trondheim også. Der antar jeg partner får være med.
Partner får i alle fall være med på Sentrum Gynekologi, der har vi vært flere ganger siden covid kom.

Synes det er trist han ikke kan være med. Men jeg tenker å spør om bilder som jeg kan ha med hjem til hanxsmile9

Er det slik at man kan ha med seg samboer hos alle private? Hva betaler dere hos private?

Jeg skal til privat i Oslo, og der er det ikke lov å ha med partner for tiden dessverre. Forstår jo selvfølgelig begrunnelsen for restriksjonene, men er bare livredd for å få en dårlig beskjed mens jeg ligger der alene. Krysser alt som krysses kan for at alt står bra til:angelic:

Partner får i alle fall være med på Sentrum Gynekologi, der har vi vært flere ganger siden covid kom.
Jeg skal dit om to uker, var det flere ganger sist svangerskap. De er så flinke og trivelige der :happy:

Jeg skal til privat i Oslo, og der er det ikke lov å ha med partner for tiden dessverre. Forstår jo selvfølgelig begrunnelsen for restriksjonene, men er bare livredd for å få en dårlig beskjed mens jeg ligger der alene. Krysser alt som krysses kan for at alt står bra til:angelic:

Jeg er livredd for akkurat det samme som deg. Vet ikke hvordan det blir å få dårligw nyheter, og så har jeg ikke kjæresten der. For min del som har opplevd å få ganske mange dårlige beskjeder i den stolen, er det en angst jeg tar med meg inn i timen. Håper det ikke skal fortsette å være så strengt fremover.

Jeg er livredd for akkurat det samme som deg. Vet ikke hvordan det blir å få dårligw nyheter, og så har jeg ikke kjæresten der. For min del som har opplevd å få ganske mange dårlige beskjeder i den stolen, er det en angst jeg tar med meg inn i timen. Håper det ikke skal fortsette å være så strengt fremover.

Kjenner meg igjen. Opplevde å få beskjed om MA på min aller første UL-opplevelse - noe av det verste jeg har vært med på, og vet ikke hva jeg skulle gjort hvis jeg ikke hadde hatt samboeren min der. Når skal du på UL?:Heartred

Skal ikke på privat ul. Føler ikke at vi trenger det, annet enn å stille nysgjerrigheten. ;) Koster jo endel også. Så lenge vi kan filme eller FaceTime så går det nok fint. Vi er jo fullt klar over hvordan ting er så da tar vi det deretter, men samtidig så er det veldig trist at fedrene ikke skal få være med. Så får vi heller håpe at Coronaen er forsvunnet til vi skal føde i juli. ;):Heartred

Jeg skal ta privat TUL i Oslo og dit jeg skal er det heldigvis lov å ta med partner. Men OUL på sykehuset har jeg skjønt man må dra på alene slik som det er nå. Mulig vi tar en til privat som pappaen kan være med på om det fremdeles ikke er lov når vi kommer til OUL.

Vi skal også til privat i Oslo, og der vi har time får mannen være med heldigvis!:eek:

Vi skal også til privat i Oslo, og der vi har time får mannen være med heldigvis!:eek:

Tydeligvis litt forskjellige retningslinjer fra sted til sted :) Jeg skal dit jeg dro i forrige svangerskap - var så utrolig fornøyd med denne gynekologen, så da får jeg heller leve med at jeg må dra uten partner, selv om det selvfølgelig er litt kjipt.

Jeg skal dit om to uker, var det flere ganger sist svangerskap. De er så flinke og trivelige der :happy:
Helt enig :) Hun som er gyn.lege der tok imot datteren vår faktisk, hun var lis-lege på føden da.

Back
Topp