Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lov med facetime. Men ikke lov og gjøre opptak.Pga corona er det, pr tidspunkt, ikke lov å ha med partner på Ul time, i hvert fall ikke på St Olavs. Vet dere om det er lov med FaceTime eller filme selve undersøkelsen?
Partner får i alle fall være med på Sentrum Gynekologi, der har vi vært flere ganger siden covid kom.Jeg tror nok du får lov til å filme. Jeg skal også føde på st. Olavs . Det er litt dyrt, men mange gode muligheter for privat ultralyd i Trondheim også. Der antar jeg partner får være med.
Jeg skal dit om to uker, var det flere ganger sist svangerskap. De er så flinke og trivelige derPartner får i alle fall være med på Sentrum Gynekologi, der har vi vært flere ganger siden covid kom.
Jeg skal til privat i Oslo, og der er det ikke lov å ha med partner for tiden dessverre. Forstår jo selvfølgelig begrunnelsen for restriksjonene, men er bare livredd for å få en dårlig beskjed mens jeg ligger der alene. Krysser alt som krysses kan for at alt står bra til
Jeg er livredd for akkurat det samme som deg. Vet ikke hvordan det blir å få dårligw nyheter, og så har jeg ikke kjæresten der. For min del som har opplevd å få ganske mange dårlige beskjeder i den stolen, er det en angst jeg tar med meg inn i timen. Håper det ikke skal fortsette å være så strengt fremover.
Kjempetrivelige folk der jaJeg skal dit om to uker, var det flere ganger sist svangerskap. De er så flinke og trivelige der
Nei jeg mente å ha hørt det en plass nemlig tusen takk for svarDet er lov med facetime. Men ikke lov og gjøre opptak.
Vi skal også til privat i Oslo, og der vi har time får mannen være med heldigvis!Jeg skal til privat i Oslo, og der er det ikke lov å ha med partner for tiden dessverre. Forstår jo selvfølgelig begrunnelsen for restriksjonene, men er bare livredd for å få en dårlig beskjed mens jeg ligger der alene. Krysser alt som krysses kan for at alt står bra til
Vi skal også til privat i Oslo, og der vi har time får mannen være med heldigvis!
Helt enig Hun som er gyn.lege der tok imot datteren vår faktisk, hun var lis-lege på føden da.Jeg skal dit om to uker, var det flere ganger sist svangerskap. De er så flinke og trivelige der