Lottemari <3
Betatt av forumet
Jeg ville tatt det opp med legen i dag ja
ikke noe å tape på det ivertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet også med meg selv at jeg skal klare det, og at det er dette jeg vil. Jeg har tatt et valg, selv om barnefar er sterkt uenig i det. Men jeg sliter innmari med at jeg henger meg sånn opp i hva andre synes og tror om meg...
Ja, jeg er deter ofte i Ålesund, i alle fall. Bor sånn va midt mellom Molde og Ålesund! Bor du i Ålesund?
da syns jeg du skal holde på at du har tatt riktig valg for deg selvog du gjør det som føler riktig å trygt for deg
Nei, jeg bor ikke der nå, men har bodd på Haramsøy i 10 årPappan min bor der enda
savner ålesund veldig men
![]()
Ventet på timen, legen har sendt en henvisning.. Men hvor lang tid tar det før jeg får en time?Skal du på UL nå snart?![]()
Jamen husket ikke hva legen sa de het hihi. Men kan vell ringe og spørre om detom du vet hvor henvisningen ble sendt så kan du ringe å purre selv![]()
Jamen fikk beskjed om at jeg måtte ta en tidlig ul, siden jeg har hatt 2 exu tidligere..hehe okja gjør det om du blir utolmodig
![]()