Ultralyd uke 7

Men gruer meg til å fortelle at jeg et gravid i det hele tatt. Er så redd for å bli dømt av den grunn..
Har nettopp fått ny lege. En ung mann. Nei, jeg vet ikke hvordan jeg skal si det hwller
 
Fordi jeg er ung og alene. Har bare skikkelig sperre for å fortelle det.. Bor i en liten bygd, og alle vet alt om alle.
Men han er jo lege..
 
oik jeg skjønner det godt:D

når jeg ble gravid første gag, så hadde jeg og sambo akkuratt blitt sammen igjen etter et opphold. jeg var ung,sykemeld og hadde ingen ting på stell. slet også veldig med depresjon. hadde en tøff start på svangerskapet og var selv redd for hva folk ville si. menjeg viste med meg selv at dette var noe jeg ville:D måtte bare tvinge meg selv til å drite i hva andre syns:D noe jeg er blitt veldig flink til:p

btw er du fra ålesund området?

du må bare sende meg pm om du har lyst til å prate altså:D
 
Man ser en liten flekk som dunker, og sjansen for SA synker med 90% etter man har sett at hjertet slår (har jeg lest), så jeg hadde ikke nølt med å ta en UL, det er en god følelse til tross for at det ikke er stort man ser. Verdt en tusenlapp :D
 
Jeg vet også med meg selv at jeg skal klare det, og at det er dette jeg vil. Jeg har tatt et valg, selv om barnefar er sterkt uenig i det. Men jeg sliter innmari med at jeg henger meg sånn opp i hva andre synes og tror om meg...

Ja, jeg er det :) er ofte i Ålesund, i alle fall. Bor sånn va midt mellom Molde og Ålesund! Bor du i Ålesund?
 
Hmm, ja det må jo være verdt det ❤️
 
Jeg vet også med meg selv at jeg skal klare det, og at det er dette jeg vil. Jeg har tatt et valg, selv om barnefar er sterkt uenig i det. Men jeg sliter innmari med at jeg henger meg sånn opp i hva andre synes og tror om meg...

Ja, jeg er det :) er ofte i Ålesund, i alle fall. Bor sånn va midt mellom Molde og Ålesund! Bor du i Ålesund?

da syns jeg du skal holde på at du har tatt riktig valg for deg selv:) og du gjør det som føler riktig å trygt for deg:)

Nei, jeg bor ikke der nå, men har bodd på Haramsøy i 10 år:D Pappan min bor der enda:) savner ålesund veldig men:D
 
da syns jeg du skal holde på at du har tatt riktig valg for deg selv:) og du gjør det som føler riktig å trygt for deg:)

Nei, jeg bor ikke der nå, men har bodd på Haramsøy i 10 år:D Pappan min bor der enda:) savner ålesund veldig men:D

Ikke sant!! :)

Ååja, det vet jeg hvor er :) hehe
 
Nei, ikke som jeg kommer på i alle fall :) såfall er det bare folk jeg vet hvem er. Men det er ikke mange, og ikke noen jeg kommer på i farta ;)
 
Skal du på UL nå snart? :)
Ventet på timen, legen har sendt en henvisning.. Men hvor lang tid tar det før jeg får en time?
Legen sa han/hun ville ringe meg,eller jeg fikk time i posten.
 
Nå svarte jeg at jeg gjerne ville ha timen, så da får vi vente å se om jeg får den ;) spennende..
Var ganske treig å svare.

Legen "min" var selvfølgelig en turnuskandidat som ikke kunne brydd seg mindre om graviditet eller ikke. Så orka ikke å mase noe på han. Ville bare vite om pencilinkuren var trygg å ta når jeg var gravid. Det mente han på.. Men men.
 
Back
Topp