Lottemari <3
Betatt av forumet
Jeg ville tatt det opp med legen i dag ja ikke noe å tape på det ivertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet også med meg selv at jeg skal klare det, og at det er dette jeg vil. Jeg har tatt et valg, selv om barnefar er sterkt uenig i det. Men jeg sliter innmari med at jeg henger meg sånn opp i hva andre synes og tror om meg...
Ja, jeg er det er ofte i Ålesund, i alle fall. Bor sånn va midt mellom Molde og Ålesund! Bor du i Ålesund?
da syns jeg du skal holde på at du har tatt riktig valg for deg selv og du gjør det som føler riktig å trygt for deg
Nei, jeg bor ikke der nå, men har bodd på Haramsøy i 10 år Pappan min bor der enda savner ålesund veldig men
Ventet på timen, legen har sendt en henvisning.. Men hvor lang tid tar det før jeg får en time?Skal du på UL nå snart?
Jamen husket ikke hva legen sa de het hihi. Men kan vell ringe og spørre om detom du vet hvor henvisningen ble sendt så kan du ringe å purre selv
Jamen fikk beskjed om at jeg måtte ta en tidlig ul, siden jeg har hatt 2 exu tidligere..hehe ok ja gjør det om du blir utolmodig