Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ja.. Men måtte ta ny ultralyd nå snart.. Pga smertene..har så utrolig vondt i venstre side og hele magen.. Kan det være luftsmerter? Er veldig vondt å ta på venstre side! Uff livredd for at det er graviditet utenfor livmor...Det er jo altfor tidlig når du bare er 5+3. Har du fått tid til ny ultralyd om en uke?![]()
Privat gynekolog.... Så ikke noe sort hull her en gangJeg var på ultralyd i uke 6, og så bare et sort hull. To uker senere var bønna der med bankende hjerte.
Det er nok for tidlig til å si noe som helst.
Men hva slags lege var det du var det du var hos? "Mjaa, kanskje er det graviditet utenfor livmoren, takk og farvel", liksom![]()
Regelen er visst at den skal kunne ses mot slutten av uke 5, så det var uansett for tidlig til å bekrefte eller avkrefte en graviditet.Privat gynekolog.... Så ikke noe sort hull her en gang
Nå har jeg vert på ultralyd. Hun sa at det ikke var gtavid uten for livmoren..men kunne ikke se noe spesielt. Nå blør jegnår jeg hører smerter i sida og i magen + mistanke om exu så hadde varsel lampa mi gått med en gang.
Var sånn exu startet hos meg. men ble kasteball i systemet før det var en som virkelig tok tak i dette før det var for sent.
Ring sykehuset og fortell, så får du kommet inn på en grundig sjekk. for exu er ikke til å kødde med.
Såg legen det på innvendig ultralyd?når jeg hører smerter i sida og i magen + mistanke om exu så hadde varsel lampa mi gått med en gang.
Var sånn exu startet hos meg. men ble kasteball i systemet før det var en som virkelig tok tak i dette før det var for sent.
Ring sykehuset og fortell, så får du kommet inn på en grundig sjekk. for exu er ikke til å kødde med.
har du vært på sykehuset eller bare hos privat gyn? hadde ikke gitt meg så lett jeg. for det er ikke normalt at du skal ha så vondt i siden, og at du i tillegg blør er ikke noe godt tegn. ikke meningen å skremme deg på noen måte.Nå har jeg vert på ultralyd. Hun sa at det ikke var gtavid uten for livmoren..men kunne ikke se noe spesielt. Nå blør jegmen har veldig vondt. Spesielt venstr side.
Sykehus og privat idag. Ja. får ikke svar på det endahar du vært på sykehuset eller bare hos privat gyn? hadde ikke gitt meg så lett jeg. for det er ikke normalt at du skal ha så vondt i siden, og at du i tillegg blør er ikke noe godt tegn. ikke meningen å skremme deg på noen måte.
Har du tatt hcg prøver?
Hele driten startet i uke 4 med smerter, intense smerter som satt i siden og i livmora. etter noen dager så begynte jeg å blø. måtte til flere forskjellige leger i over tre uker, før han siste sendte meg til sykehuset for en ul. da fikk de se at jeg hadde væskeansamling i venstre eggleder og at eggstokken var unormal stor. og jeg blødde masse da jeg var der. jeg hadde jo tatt 4 hcg prøver også som gikk opp og ned hele tiden og var veldig lave. de fant en tom fostersekk i livmora. men det måtte to stykker til for å sjekke tilstanden på ul. og de var veldig usikre. jeg fortale om hcg prøvene og da var det ingen tvil.Såg legen det på innvendig ultralyd?
Uff. lykke til videre uansett. håper ikke det er exu du er igjennom nå.Sykehus og privat idag. Ja. får ikke svar på det enda
Fikk time hos hausken no !!Uff. lykke til videre uansett. håper ikke det er exu du er igjennom nå.
Var det de tok på meg. Men hos meg satt spira i egglederenEr det innvendig ultralyd de bruker for å se om jeg er gravid utenfor livmor?? Eller kun smertene de tenker på?