Ultralyd uke 32

Spennende! Jeg vil gjerne høre hvor stor din er når du har vært på kontroll :) Her pekte kurven mot 4,3 kilo :nailbiting: Jeg var hos jordmor i dag og symfysemålet er akkurat på gjennomsnittet, litt overraskende synes jeg. Det må være trangt inni der! Lykke til med ultralyd i morgen! <3

Skal holde deg oppdatert :)

Spennende! Jeg vil gjerne høre hvor stor din er når du har vært på kontroll :) Her pekte kurven mot 4,3 kilo :nailbiting: Jeg var hos jordmor i dag og symfysemålet er akkurat på gjennomsnittet, litt overraskende synes jeg. Det må være trangt inni der! Lykke til med ultralyd i morgen! <3

Er nok litt usikre disse målene tror jeg. Jeg målte over snittet på symfysemål samtidig som jeg viste 3% over på UL før jul. Men i går hadde jeg 6% over på UL, men under snittet på symfysemål hos legen i dag [emoji23][emoji85]

Er nok litt usikre disse målene tror jeg. Jeg målte over snittet på symfysemål samtidig som jeg viste 3% over på UL før jul. Men i går hadde jeg 6% over på UL, men under snittet på symfysemål hos legen i dag [emoji23][emoji85]

Tror du har rett i det ja! Er jo greit at det ene målet peker litt ned når det andre peker opp, treffer sikkert et sted imellom da :)

Noen flere som har vært på eller skal ha ultralyd i uke 32 som har lyst å dele vekt? Var i dag og han veide 1880 gram - jeg er 31+6. Visstnok 6% over i dag og bare 3% over før jul så vi har nok kost oss litt ekstra i jula [emoji23][emoji85]

Jeg skal på ultralyd når jeg er 32+1. Kan dele målt vekt med deg da. Det er to uker til ca, den 29.

Var på privat 3d ul 32+5,da veide hun 2,1kg..så litt over «gjennomsnittet»,jm tror hun vil bli ca like stor som storebror ved termin,han var 3925 og 52 cm.. håper hun ikke fortsetter å ligge over gjennomsnittet:p

Estimert til 2030 g i dag, uke 32+5 eller 31+4.... nå har jordmødrene og legene begynt å «krangle» om terminen og[emoji849]

Estimert til 2030 g i dag, uke 32+5 eller 31+4.... nå har jordmødrene og legene begynt å «krangle» om terminen og[emoji849]

Og nesten en uke forskjell, det er jo ikke greit.
Har vært med på at fastlegen og sykehuset etter OUL er uenig med 1 dag på hvor langt jeg har kommet, men det har med at fastlegen regner 40+3, og sykehuset 40+2

Og nesten en uke forskjell, det er jo ikke greit.
Har vært med på at fastlegen og sykehuset etter OUL er uenig med 1 dag på hvor langt jeg har kommet, men det har med at fastlegen regner 40+3, og sykehuset 40+2

Ja vet ikke hva dem roter med.... strengt tatt stemmer ingen av dem med IVF-terminen som jo er den som er riktig... i følge den er jeg 32+3...

Ja vet ikke hva dem roter med.... strengt tatt stemmer ingen av dem med IVF-terminen som jo er den som er riktig... i følge den er jeg 32+3...

Og IVF termin skal jo ikke endres etter nåværende retningslinjer, så da kan jo begge egentlig bare gå og gjemme seg

Vi hadde ultralyd i dag, 32+2, og han ligger 8% under. Estimert vekt ved termin ble da 3250 cirka, men fikk ikke noe informasjon om hva han veier nå.

Høres ut som det er mer normalt å ligge over enn under? Men så er jo både mannen og jeg relativt "små" - jeg er litt over 1,60 og han er ca 1,73

Back
Topp