Ultralyd uke 32

SiDetDu

Flørter med forumet
Noen flere som har vært på eller skal ha ultralyd i uke 32 som har lyst å dele vekt? Var i dag og han veide 1880 gram - jeg er 31+6. Visstnok 6% over i dag og bare 3% over før jul så vi har nok kost oss litt ekstra i jula [emoji23][emoji85]
 
Skal på ultralyd i uke 32 for å sjekke hvor morkaka ligger, 2 uker til ;)
 
Skal i uke 32[emoji4] skal 22 januar! Var i uke 23 og da var han -6%, så spent på hvordan han ligger an nå!
 
Ifølge preglife appen så "skal" barnet være ca 1,79kg i starten på uka og 1,95 kg i slutten da. Ifølge den så er han jo ikkje stor. Har ikkje vært, men skal kanskje så oppdaterer om eg skal [emoji4][emoji137]
 
Jeg skal 29 januar. Hun var -1% sist. I følge symfysemålet har hun vokst godt i julen [emoji85][emoji23] sønnen min ble målt -10% hele veien, og var bare 3370g og 49,5 cm 5 dager på overtid, så satser på at hun ikke blir så stor [emoji4]
 
Jeg skal på ultralyd 23.januar for å sjekke plasseringen til morkaken. Håper den har flyttet seg oppover!
 
Jeg skal 31+1 neste torsdag. Hun lå ca på 25-persentilen sist mener jeg å huske - spent på hvor stor hun er nå!
 
Skal i morgen for å blant annet sjekke om morkaka har flytta på seg. Skal da spørre om vekt for det er vi spente på!
 
Jeg var i går, 30+2, og lillegutt ble estimert til hele 2090 gram. Særlig hodet var veldig stort, så nå begynner jeg å bli litt stresset for fødselen :wideyed: Legen som undersøkte meg forsøkte å berolige meg at det ville gå helt fint ettersom jeg selv er 180 cm høy og trolig har godt dimensjonert bekken.
 
Var før helga i uke 32+1 for å sjekke om morkaka hadde flyttet seg, noe den heldigvis hadde[emoji4] Hun ble estimert til 1750 gram som var rett under gjennomsnittet
 
Jeg er ganske ofte [emoji28] Mine to ble estimert til 1200gram hver i uke 28 (forrige uke), er fortsatt noen uker til 32.. [emoji4]
 
Jeg var i går, 30+2, og lillegutt ble estimert til hele 2090 gram. Særlig hodet var veldig stort, så nå begynner jeg å bli litt stresset for fødselen :wideyed: Legen som undersøkte meg forsøkte å berolige meg at det ville gå helt fint ettersom jeg selv er 180 cm høy og trolig har godt dimensjonert bekken.

Jeg skal i morgen, er også 30+2 da... Fikk beskjed i uke 26 at han var stor, lå an til å bli 4 kilo. Så er spent på hvordan målingen blir i morgen.... Jeg er bare 1.55 høy, liksom ..
 
I dag 31+6 ble vekten estimert til 1800 gr, hun mente at babyen ville ligge på ca. 3500 ved fødsel ❤️ Skal på ny kontroll om 3 uker for å se om veksten vedvarer på grunn av alvorlig preklampeksi i forrige svangerskap.
 
Jeg skal i morgen, er også 30+2 da... Fikk beskjed i uke 26 at han var stor, lå an til å bli 4 kilo. Så er spent på hvordan målingen blir i morgen.... Jeg er bare 1.55 høy, liksom ..

Spennende! Jeg vil gjerne høre hvor stor din er når du har vært på kontroll :) Her pekte kurven mot 4,3 kilo :nailbiting: Jeg var hos jordmor i dag og symfysemålet er akkurat på gjennomsnittet, litt overraskende synes jeg. Det må være trangt inni der! Lykke til med ultralyd i morgen! <3
 
Back
Topp