Ultralyd uke 32

Spennende! Jeg vil gjerne høre hvor stor din er når du har vært på kontroll :) Her pekte kurven mot 4,3 kilo :nailbiting: Jeg var hos jordmor i dag og symfysemålet er akkurat på gjennomsnittet, litt overraskende synes jeg. Det må være trangt inni der! Lykke til med ultralyd i morgen! <3

Skal holde deg oppdatert :)
 
Spennende! Jeg vil gjerne høre hvor stor din er når du har vært på kontroll :) Her pekte kurven mot 4,3 kilo :nailbiting: Jeg var hos jordmor i dag og symfysemålet er akkurat på gjennomsnittet, litt overraskende synes jeg. Det må være trangt inni der! Lykke til med ultralyd i morgen! <3

Er nok litt usikre disse målene tror jeg. Jeg målte over snittet på symfysemål samtidig som jeg viste 3% over på UL før jul. Men i går hadde jeg 6% over på UL, men under snittet på symfysemål hos legen i dag [emoji23][emoji85]
 
Er nok litt usikre disse målene tror jeg. Jeg målte over snittet på symfysemål samtidig som jeg viste 3% over på UL før jul. Men i går hadde jeg 6% over på UL, men under snittet på symfysemål hos legen i dag [emoji23][emoji85]

Tror du har rett i det ja! Er jo greit at det ene målet peker litt ned når det andre peker opp, treffer sikkert et sted imellom da :)
 
Noen flere som har vært på eller skal ha ultralyd i uke 32 som har lyst å dele vekt? Var i dag og han veide 1880 gram - jeg er 31+6. Visstnok 6% over i dag og bare 3% over før jul så vi har nok kost oss litt ekstra i jula [emoji23][emoji85]


Jeg skal på ultralyd når jeg er 32+1. Kan dele målt vekt med deg da. Det er to uker til ca, den 29.
 
Var på privat 3d ul 32+5,da veide hun 2,1kg..så litt over «gjennomsnittet»,jm tror hun vil bli ca like stor som storebror ved termin,han var 3925 og 52 cm.. håper hun ikke fortsetter å ligge over gjennomsnittet:p
 
Estimert til 2030 g i dag, uke 32+5 eller 31+4.... nå har jordmødrene og legene begynt å «krangle» om terminen og[emoji849]
 
Estimert til 2030 g i dag, uke 32+5 eller 31+4.... nå har jordmødrene og legene begynt å «krangle» om terminen og[emoji849]

Og nesten en uke forskjell, det er jo ikke greit.
Har vært med på at fastlegen og sykehuset etter OUL er uenig med 1 dag på hvor langt jeg har kommet, men det har med at fastlegen regner 40+3, og sykehuset 40+2
 
Og nesten en uke forskjell, det er jo ikke greit.
Har vært med på at fastlegen og sykehuset etter OUL er uenig med 1 dag på hvor langt jeg har kommet, men det har med at fastlegen regner 40+3, og sykehuset 40+2

Ja vet ikke hva dem roter med.... strengt tatt stemmer ingen av dem med IVF-terminen som jo er den som er riktig... i følge den er jeg 32+3...
 
Ja vet ikke hva dem roter med.... strengt tatt stemmer ingen av dem med IVF-terminen som jo er den som er riktig... i følge den er jeg 32+3...

Og IVF termin skal jo ikke endres etter nåværende retningslinjer, så da kan jo begge egentlig bare gå og gjemme seg
 
Og IVF termin skal jo ikke endres etter nåværende retningslinjer, så da kan jo begge egentlig bare gå og gjemme seg

I know!!! Og den stemmer jo ganske bra med den som ble bestemt på UL som tilsvarer 32+5 i dag[emoji4]
 
Vi hadde ultralyd i dag, 32+2, og han ligger 8% under. Estimert vekt ved termin ble da 3250 cirka, men fikk ikke noe informasjon om hva han veier nå.

Høres ut som det er mer normalt å ligge over enn under? Men så er jo både mannen og jeg relativt "små" - jeg er litt over 1,60 og han er ca 1,73
 
Back
Topp