Squash
Betatt av forumet
Jeg ombestilte akkurat timen min til ultralyd fordi jeg er vekkreist fra uke 16+2 til 17+4. Damen på klinikken var etter min mening vanskelig, og mente at dette var det eneste tidspunktet det var riktig å for meg å ha ultralyd. Uken før var "så grådig tidlig", og uken etter var "for sent". Skjønner ikke hvorfor! Når har jeg fått time på dagen uke 18, etter mye om og men.
Når har dere ultralyd? Hvorfor er det så viktig at det er før uke 18? Hvis man skal ta senabort (jeg går ut fra at det er grunnen) så får man jo det lenger hvis det er alvorlige avvik...jeg har lest om folk som har tatt det helt opp i uke 21.
Nå vet jeg ikke helt om jeg skal være bekymret eller om jeg bare skal drite i det...eller om jeg skal bestille privat ultralyd fredagen før jeg reiser (16+2)
Når har dere ultralyd? Hvorfor er det så viktig at det er før uke 18? Hvis man skal ta senabort (jeg går ut fra at det er grunnen) så får man jo det lenger hvis det er alvorlige avvik...jeg har lest om folk som har tatt det helt opp i uke 21.
Nå vet jeg ikke helt om jeg skal være bekymret eller om jeg bare skal drite i det...eller om jeg skal bestille privat ultralyd fredagen før jeg reiser (16+2)