Ultralyd-tråd

Vet ikke helt hva jeg føler nå..

Det var ikke noe hjerteslag å finne.
JM prøvde først utvendig ul, men fant ingenting. Så deretter innvendig. Hun fant en plommesekk på ca. 3mm som hun mente så frisk og fin ut, men ingen hjerteslag :sad010
Hun sa det muligens var akkurat for tidlig, men at hun så ingenting som tilsa at dette fikk et dårlig utfall.

Jeg fikk en gratis ul om nøyaktig en uke. Hun mente som sagt det kunne være for tidlig med 6 uker - så hun tilbydde meg en ny neste tirsdag. Vi takket ja til dette, men dette beroliget jo absolutt ikke bekymringene jeg har hatt :sad010:sad010
Ånei ❤ det er så vondt å havne i limbo slik! Men, som dei andre seie, har hørt om SÅ mange eksempler for at ein går for tidlig og dei får ikkje opp hjertesignal. Eg håper det blir gode nyheter neste uke og at andre som bestiller i uke 6 revurderer kvifor dei trenger å gå så tidlig, og om det er verdt det ❤
Eg skal også gå i uke 6+2, må få bekrefta svangerskap i livmor pga blodfortynnende. Sist var eg 6+1 og fekk sett hjertebank då, sjølv om det ikkje var målet. men på fosterdiagnostikk i uke 12 sa dei eg var 3 dager lengre, så mulig eg var 6+4 også :) kan det hende du er kortere på vei?
Sender deg ein god klem :Heartpink
 
Vet ikke helt hva jeg føler nå..

Det var ikke noe hjerteslag å finne.
JM prøvde først utvendig ul, men fant ingenting. Så deretter innvendig. Hun fant en plommesekk på ca. 3mm som hun mente så frisk og fin ut, men ingen hjerteslag :sad010
Hun sa det muligens var akkurat for tidlig, men at hun så ingenting som tilsa at dette fikk et dårlig utfall.

Jeg fikk en gratis ul om nøyaktig en uke. Hun mente som sagt det kunne være for tidlig med 6 uker - så hun tilbydde meg en ny neste tirsdag. Vi takket ja til dette, men dette beroliget jo absolutt ikke bekymringene jeg har hatt :sad010:sad010
Off, det er virkelig ingen lett beskjed å få. Det kan hende at eggløsning har vært lengre ut i syklusen enn først antatt? Det positive er jo at det er en frisk plommesekk! Vi får krysse fingrene for at alt ordner seg og at spira bare trenger litt mer tid. Uansett forstår jeg godt at den neste uka blir veldig lang.
Får du noe god støtte fra partneren din?
Sender deg en ufattelig stor klem :Heartred
 
Vet ikke helt hva jeg føler nå..

Det var ikke noe hjerteslag å finne.
JM prøvde først utvendig ul, men fant ingenting. Så deretter innvendig. Hun fant en plommesekk på ca. 3mm som hun mente så frisk og fin ut, men ingen hjerteslag :sad010
Hun sa det muligens var akkurat for tidlig, men at hun så ingenting som tilsa at dette fikk et dårlig utfall.

Jeg fikk en gratis ul om nøyaktig en uke. Hun mente som sagt det kunne være for tidlig med 6 uker - så hun tilbydde meg en ny neste tirsdag. Vi takket ja til dette, men dette beroliget jo absolutt ikke bekymringene jeg har hatt :sad010:sad010
Håper det bare er litt for tidlig og at du får sett den lille spiren neste uke ❤️ Sender deg en stor klem i mellomtiden.
 
Ånei ❤ det er så vondt å havne i limbo slik! Men, som dei andre seie, har hørt om SÅ mange eksempler for at ein går for tidlig og dei får ikkje opp hjertesignal. Eg håper det blir gode nyheter neste uke og at andre som bestiller i uke 6 revurderer kvifor dei trenger å gå så tidlig, og om det er verdt det ❤
Eg skal også gå i uke 6+2, må få bekrefta svangerskap i livmor pga blodfortynnende. Sist var eg 6+1 og fekk sett hjertebank då, sjølv om det ikkje var målet. men på fosterdiagnostikk i uke 12 sa dei eg var 3 dager lengre, så mulig eg var 6+4 også :) kan det hende du er kortere på vei?
Sender deg ein god klem :Heartpink
Ja, mulig jeg hadde sein EL denne måneden. Det hadde stemt med tanke på at jeg egentlig fjerna spiralen på siste EL dag ifølge kalenderen min..

Jeg håper det! Vil så inderlig få gode nyheter neste uke :Heartred

Jeg sendte flere e-poster og spurte om det var for tidlig med uke 6+1. men fikk denne tilbakemeldingen:
 

Vedlegg

  • IMG_0109.jpeg
    IMG_0109.jpeg
    82,5 KB · Visninger: 162
Off, det er virkelig ingen lett beskjed å få. Det kan hende at eggløsning har vært lengre ut i syklusen enn først antatt? Det positive er jo at det er en frisk plommesekk! Vi får krysse fingrene for at alt ordner seg og at spira bare trenger litt mer tid. Uansett forstår jeg godt at den neste uka blir veldig lang.
Får du noe god støtte fra partneren din?
Sender deg en ufattelig stor klem :Heartred
Ja, mulig jeg hadde sein EL denne måneden. Det hadde stemt med tanke på at jeg egentlig fjerna spiralen på siste EL dag ifølge kalenderen min..

Min herlige forlovede prøvde å muntre meg opp, men han ble nok litt stressa selv siden jeg ikke har vært stille angående bekymringene mine..
Det er gamekveld for han i dag, så jeg fikk et langt kyss før han gikk ned i mancaven sin for å spille med gutta.

Jeg ville uansett bruke tid på å oppdatere dere her inne :Heartred
 
Ja, mulig jeg hadde sein EL denne måneden. Det hadde stemt med tanke på at jeg egentlig fjerna spiralen på siste EL dag ifølge kalenderen min..

Jeg håper det! Vil så inderlig få gode nyheter neste uke :Heartred

Jeg sendte flere e-poster og spurte om det var for tidlig med uke 6+1. men fikk denne tilbakemeldingen:
Om dei er så sikre på seg sjølv tenker eg du er nok eit par dager kortere på vei berre ❤️ (er derfor eg går ut ifra FF og ikkje premom, slik at eg eventuelt er litt lengre enn kortere) godt du fekk ny time, blei det neste Tirsdag? :)
 
Vet ikke helt hva jeg føler nå..

Det var ikke noe hjerteslag å finne.
JM prøvde først utvendig ul, men fant ingenting. Så deretter innvendig. Hun fant en plommesekk på ca. 3mm som hun mente så frisk og fin ut, men ingen hjerteslag :sad010
Hun sa det muligens var akkurat for tidlig, men at hun så ingenting som tilsa at dette fikk et dårlig utfall.

Jeg fikk en gratis ul om nøyaktig en uke. Hun mente som sagt det kunne være for tidlig med 6 uker - så hun tilbydde meg en ny neste tirsdag. Vi takket ja til dette, men dette beroliget jo absolutt ikke bekymringene jeg har hatt :sad010:sad010

Åh, skjønner at det ikke var det du ville se i dag ❤️ håper at det likevel bare er litt for tidlig, og at du får se fine, blinkende hjerteslag neste uke!
 
Tusen takk. Det håper jeg også. Jeg ville heller ha venta 1 uke ekstra enn å måtte gå to ganger for å være ærlig..
hva om jeg får håpet opp, for å bare bli sønderknust neste uke igjen? :sad010
Så kjedelig, håper det var for tidlig :Heartred Jeg selv har tidlig ul rett etter uke 6...Kanskje jeg heller skal avbestille den tilfelle det også er for tidlig..
 
Vet ikke helt hva jeg føler nå..

Det var ikke noe hjerteslag å finne.
JM prøvde først utvendig ul, men fant ingenting. Så deretter innvendig. Hun fant en plommesekk på ca. 3mm som hun mente så frisk og fin ut, men ingen hjerteslag :sad010
Hun sa det muligens var akkurat for tidlig, men at hun så ingenting som tilsa at dette fikk et dårlig utfall.

Jeg fikk en gratis ul om nøyaktig en uke. Hun mente som sagt det kunne være for tidlig med 6 uker - så hun tilbydde meg en ny neste tirsdag. Vi takket ja til dette, men dette beroliget jo absolutt ikke bekymringene jeg har hatt :sad010:sad010
Såå kjedelig.. men samtidig en fin nyhet om at det hun så så fint ut! :)
skjønner at den neste uken blir laaang, men krysser fingrene for bedre forhold da! ❤️
Husker ikke, men hadde du hatt noe blødning eller lignende? Eller annen grunn til bekymring? ❤️
 
Ja, mulig jeg hadde sein EL denne måneden. Det hadde stemt med tanke på at jeg egentlig fjerna spiralen på siste EL dag ifølge kalenderen min..

Min herlige forlovede prøvde å muntre meg opp, men han ble nok litt stressa selv siden jeg ikke har vært stille angående bekymringene mine..
Det er gamekveld for han i dag, så jeg fikk et langt kyss før han gikk ned i mancaven sin for å spille med gutta.

Jeg ville uansett bruke tid på å oppdatere dere her inne :Heartred
Selv om du har rett i hvor langt du er på vei, kan alt være fint selv om de ikke så alt man håper på i dag. Forrige svangerskap var jeg 6+6 på første ul, pga smerter og blødning som stoppet opp tok jeg første time jeg kunne få. At en tvilling var død kunne de se, men den andre ble målt til 6+0 og de kunne ikke fastslå om det var liv. Jeg var HELT sikker på eggløsning, og senere ultralyder bekreftet at jeg hadde rett, men likevel tok de ganske feil på den første. Det verste var at jeg ble elendig møtt, følte meg så liten og dum og redd. Men til tross for å ha blitt målt bak og uten å engang ha forsøkt å måle hjerteaktivitet, så er hun to år nå og verdens aller fineste unge ❤️
 
Vet ikke helt hva jeg føler nå..

Det var ikke noe hjerteslag å finne.
JM prøvde først utvendig ul, men fant ingenting. Så deretter innvendig. Hun fant en plommesekk på ca. 3mm som hun mente så frisk og fin ut, men ingen hjerteslag :sad010
Hun sa det muligens var akkurat for tidlig, men at hun så ingenting som tilsa at dette fikk et dårlig utfall.

Jeg fikk en gratis ul om nøyaktig en uke. Hun mente som sagt det kunne være for tidlig med 6 uker - så hun tilbydde meg en ny neste tirsdag. Vi takket ja til dette, men dette beroliget jo absolutt ikke bekymringene jeg har hatt :sad010:sad010
Stakar. Så slitsomt å vente. Vi går for at du hadde EL bittelitt senere enn du trodde. :Heartpink
 
Såå kjedelig.. men samtidig en fin nyhet om at det hun så så fint ut! :)
skjønner at den neste uken blir laaang, men krysser fingrene for bedre forhold da! ❤️
Husker ikke, men hadde du hatt noe blødning eller lignende? Eller annen grunn til bekymring? ❤️
Nei. Ingen blødninger.
Bare en skummel bekymringsfølelse.. vært lindre dårlig enn med de 2 andre.
Og har mistet hver gang jeg har følt meg så «frisk».. mulig jeg bare er stressa:sad010
 
Så kjedelig, håper det var for tidlig :Heartred Jeg selv har tidlig ul rett etter uke 6...Kanskje jeg heller skal avbestille den tilfelle det også er for tidlig..
Jeg anbefaler absolutt det! Ingen god følelse..
 
Fant dette innlegget fra min forrige bruker.. dette gjorde IKKE saken noe bedre da! Les hva jeg skriver :sad010

Da må jeg jo være langt under uke 6 som ikke kan stemme i det hele tatt. Fjerna spiralen 10. mai, testa første svaaaake positive søndag 21. mai :dontknow
 

Vedlegg

  • IMG_0110.jpeg
    IMG_0110.jpeg
    263,7 KB · Visninger: 162
Fant dette innlegget fra min forrige bruker.. dette gjorde IKKE saken noe bedre da! Les hva jeg skriver :sad010

Da må jeg jo være langt under uke 6 som ikke kan stemme i det hele tatt. Fjerna spiralen 10. mai, testa første svaaaake positive søndag 21. mai :dontknow
Så kjipt å ikke se hjerteslag når du håpet på det!! :Heartred men ikke fortvil, alt kan være i orden allikevel, og det positive er jo at de har funnet en sekk med foster i og at den er på riktig plass og har alle muligheter for å vokse og gro seg stor. Hvis du er bare 1 uke for kort så kan det utgjøre mye nå i starten, nå begynner de virkelig å vokse fort. Jeg er etter menstermin 6+4 i dag, men hadde eggløsning 1 uke for sent selv med regelmessige sykluser på 28 dager, så er 5+5 egentlig. De tok meg inn på sykehuset i dag pga mistanke om ektopisk, fikk ultralyd og da fant de sekk med et bittelite foster i, men ingen hjerteslag enda. Så sannsynligvis er du bare litt kortere på vei og at alt er i orden :love7
 
Fant dette innlegget fra min forrige bruker.. dette gjorde IKKE saken noe bedre da! Les hva jeg skriver :sad010

Da må jeg jo være langt under uke 6 som ikke kan stemme i det hele tatt. Fjerna spiralen 10. mai, testa første svaaaake positive søndag 21. mai :dontknow
Jeg hadde også svaaaaak positiv den 21.mai, og jeg er 5+5 nå (hadde EL 10.mai). Så du kan godt bare være litt kortere på vei :) Testa du etter EL? Var det kobber- eller hormonspiral?
 
Back
Topp