Ultralyd-tråd

Villblomsten

Elsker forumet
MayDay2021
Aprilspirene 2025
Litt tidlig enda, men det er ikke såå lenge til de første her inne reiser på sin første tidlige ultralyd!
I denne tråden kan vi legge inn et innlegg når man har vært på ultralyd og gjerne legge ved bilde hvis man fikk :love7
 
6+3 utfra mens, men mer 6+0 ca utfra el..Håper vi får se at ting ser fint ut :Heartredkommer til å ha flere ul etterhvert uansett

Krysser fingrene for det! Er så godt å få den tryggheten etter ul
 
Jeg har egentlig bestilt en ultralyd til 8+0, men lurer på om jeg skal bestille en til neste fredag. Da vil jeg være 6+3 (el termin) eller 6+4 (mens termin). Bare for å se at det er en levende baby. Hadde en BO (blighted ovum) i 2020 og redd for det igjen.
 
Jeg skal fredag 23. juni. Da er jeg 7+6. Ville egentlig vente til jeg var 8-9 uker for å se litt mer og få litt mer bekreftelse på at utviklingen går sin gang. Men ultralydstedet skulle ha sommerstengt. Så da ble valget lett.
 
Vet ikke helt hva jeg føler nå..

Det var ikke noe hjerteslag å finne.
JM prøvde først utvendig ul, men fant ingenting. Så deretter innvendig. Hun fant en plommesekk på ca. 3mm som hun mente så frisk og fin ut, men ingen hjerteslag :sad010
Hun sa det muligens var akkurat for tidlig, men at hun så ingenting som tilsa at dette fikk et dårlig utfall.

Jeg fikk en gratis ul om nøyaktig en uke. Hun mente som sagt det kunne være for tidlig med 6 uker - så hun tilbydde meg en ny neste tirsdag. Vi takket ja til dette, men dette beroliget jo absolutt ikke bekymringene jeg har hatt :sad010:sad010
 
Vet ikke helt hva jeg føler nå..

Det var ikke noe hjerteslag å finne.
JM prøvde først utvendig ul, men fant ingenting. Så deretter innvendig. Hun fant en plommesekk på ca. 3mm som hun mente så frisk og fin ut, men ingen hjerteslag :sad010
Hun sa det muligens var akkurat for tidlig, men at hun så ingenting som tilsa at dette fikk et dårlig utfall.

Jeg fikk en gratis ul om nøyaktig en uke. Hun mente som sagt det kunne være for tidlig med 6 uker - så hun tilbydde meg en ny neste tirsdag. Vi takket ja til dette, men dette beroliget jo absolutt ikke bekymringene jeg har hatt :sad010:sad010

Så kjipt! :sorry:
Men det er nettopp derfor de fleste anbefaler å vente til 7+0. Har lest uttalige eksempler på folk som har reist for tidlig og blitt kjempe bekymret.

Håper det er gode nyheter om en uke!❤️
 
Så kjipt! :sorry:
Men det er nettopp derfor de fleste anbefaler å vente til 7+0. Har lest uttalige eksempler på folk som har reist for tidlig og blitt kjempe bekymret.

Håper det er gode nyheter om en uke!❤️
Tusen takk. Det håper jeg også. Jeg ville heller ha venta 1 uke ekstra enn å måtte gå to ganger for å være ærlig..
hva om jeg får håpet opp, for å bare bli sønderknust neste uke igjen? :sad010
 
Last edited:
Vet ikke helt hva jeg føler nå..

Det var ikke noe hjerteslag å finne.
JM prøvde først utvendig ul, men fant ingenting. Så deretter innvendig. Hun fant en plommesekk på ca. 3mm som hun mente så frisk og fin ut, men ingen hjerteslag :sad010
Hun sa det muligens var akkurat for tidlig, men at hun så ingenting som tilsa at dette fikk et dårlig utfall.

Jeg fikk en gratis ul om nøyaktig en uke. Hun mente som sagt det kunne være for tidlig med 6 uker - så hun tilbydde meg en ny neste tirsdag. Vi takket ja til dette, men dette beroliget jo absolutt ikke bekymringene jeg har hatt :sad010:sad010

Huff, skjønner godt at du blir bekymret. Krysser fingrene for at alt går bra og at du får se nydelige hjerteslag i neste uke :Heartred
 
Vet ikke helt hva jeg føler nå..

Det var ikke noe hjerteslag å finne.
JM prøvde først utvendig ul, men fant ingenting. Så deretter innvendig. Hun fant en plommesekk på ca. 3mm som hun mente så frisk og fin ut, men ingen hjerteslag :sad010
Hun sa det muligens var akkurat for tidlig, men at hun så ingenting som tilsa at dette fikk et dårlig utfall.

Jeg fikk en gratis ul om nøyaktig en uke. Hun mente som sagt det kunne være for tidlig med 6 uker - så hun tilbydde meg en ny neste tirsdag. Vi takket ja til dette, men dette beroliget jo absolutt ikke bekymringene jeg har hatt :sad010:sad010
Ååå, det er det her som er så vanskelig! Kjenner jeg gruer meg til fredag, men samtidig føler jeg et behov for å sjekke stå før vi får besøk av familie...
Glad for at du i alle fall ble møtt på en ok måte, men det er samtidig en veeeldig lang uke å gå og lure...
 
Ååå, det er det her som er så vanskelig! Kjenner jeg gruer meg til fredag, men samtidig føler jeg et behov for å sjekke stå før vi får besøk av familie...
Glad for at du i alle fall ble møtt på en ok måte, men det er samtidig en veeeldig lang uke å gå og lure...
Ja. JM så nok at jeg ble litt bekymra.. men kjempekoselig og flink. Og hu prøvde hardt.. men den eventuelle spiren var rett og slett for liten enda :smiley-angelic001
 
Back
Topp