Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt det er flere som tenker det samme som meg, da føler jeg meg ikke så dum ^^Grattulerer! Vi fikk vite at vi venter en gutt på oul i går, en herlig opplevelse. Men jeg merker at jeg trenger noe tid til å vende meg til tankendet blir mye blå klær, er en så fin farge, men helt enig i at det er mye mer fine jenteklær.
enig med det med jenteklær og sånn sett er jeg glad at jeg har fått ei jente. Men nå er jeg lei jentefarger og håper nesten vi får gutt denne gang. Masse tøffe gutteklær å shoppe ogsåGrattulerer! Vi fikk vite at vi venter en gutt på oul i går, en herlig opplevelse. Men jeg merker at jeg trenger noe tid til å vende meg til tankendet blir mye blå klær, er en så fin farge, men helt enig i at det er mye mer fine jenteklær.
Du får sende meg bildene av de kule gutteklærne når du finner de. Jeg er helt blindenig med det med jenteklær og sånn sett er jeg glad at jeg har fått ei jente. Men nå er jeg lei jentefarger og håper nesten vi får gutt denne gang. Masse tøffe gutteklær å shoppe også
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Gratulerer med gutt i magen!Jeg er forsåvidt enig når det gjelder klær, men ikke helt
Jeg har en gutt på 15 mnd og det er veldig mye fint til gutt og! Tøffe olabukser, fine gensere/skjorter osv.. Jeg har funnet masse fint
Nå som vi får jente gleder jeg meg masse til å handle masse rosa også! Får prøvd begge deler
![]()
Her ble det ei lita prinsesse 
ååh det er sååå fint <3Her ble det ei lita prinsesse
![]()