Ultralyd Overstått

Grattulerer! Vi fikk vite at vi venter en gutt på oul i går, en herlig opplevelse. Men jeg merker at jeg trenger noe tid til å vende meg til tanken ;) det blir mye blå klær, er en så fin farge, men helt enig i at det er mye mer fine jenteklær.

Grattulerer! Vi fikk vite at vi venter en gutt på oul i går, en herlig opplevelse. Men jeg merker at jeg trenger noe tid til å vende meg til tanken ;) det blir mye blå klær, er en så fin farge, men helt enig i at det er mye mer fine jenteklær.

Det er godt det er flere som tenker det samme som meg, da føler jeg meg ikke så dum ^^

enig med det med jenteklær og sånn sett er jeg glad at jeg har fått ei jente. Men nå er jeg lei jentefarger og håper nesten vi får gutt denne gang. Masse tøffe gutteklær å shoppe også ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

enig med det med jenteklær og sånn sett er jeg glad at jeg har fått ei jente. Men nå er jeg lei jentefarger og håper nesten vi får gutt denne gang. Masse tøffe gutteklær å shoppe også ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Du får sende meg bildene av de kule gutteklærne når du finner de. Jeg er helt blind :P

Gratulerer med gutt i magen! :-) Jeg er forsåvidt enig når det gjelder klær, men ikke helt :-p Jeg har en gutt på 15 mnd og det er veldig mye fint til gutt og! Tøffe olabukser, fine gensere/skjorter osv.. Jeg har funnet masse fint :) Nå som vi får jente gleder jeg meg masse til å handle masse rosa også! Får prøvd begge deler :)

Gratulerer med gutt i magen! :) Jeg er forsåvidt enig når det gjelder klær, men ikke helt :p Jeg har en gutt på 15 mnd og det er veldig mye fint til gutt og! Tøffe olabukser, fine gensere/skjorter osv.. Jeg har funnet masse fint :) Nå som vi får jente gleder jeg meg masse til å handle masse rosa også! Får prøvd begge deler :)

Håper jeg også kommer til å få prøve begge deler :D Jente neste gang satser vi på da :D
Egentlig så har det ikke så mye å si hva som kommer først, så lenge jeg får oppleve begge deler.
Har bare en merkelig følelse at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med en gutt :P

Back
Topp