S Shittpomfritt Glad i forumet 13 Mai 2020 #21 Tenker det blir lite rosa og blått selv om jeg får vite kjønn. Bruker mye KFO merino og sandnes sunday, masse fine farger
Tenker det blir lite rosa og blått selv om jeg får vite kjønn. Bruker mye KFO merino og sandnes sunday, masse fine farger
meteorit Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ 14 Mai 2020 #22 Villrede skrev: Så bra det ikke bare er meg som er så innmari nysgjerrig Hadde en flott jordmor som virkelig prøvde alt for å se, likevel måtte vi gi opp. Med 3 jenter fra før hadde det vert ekstra stas med gutt. Selv om det egentlig ikke spiller noen rolle. Klikk for å utvide … Kommer du til å ta privat ultralyd siden du ikke vet kjønnet nå?
Villrede skrev: Så bra det ikke bare er meg som er så innmari nysgjerrig Hadde en flott jordmor som virkelig prøvde alt for å se, likevel måtte vi gi opp. Med 3 jenter fra før hadde det vert ekstra stas med gutt. Selv om det egentlig ikke spiller noen rolle. Klikk for å utvide … Kommer du til å ta privat ultralyd siden du ikke vet kjønnet nå?
V Villrede Andre møte med forumet 14 Mai 2020 #23 meteorit skrev: Kommer du til å ta privat ultralyd siden du ikke vet kjønnet nå? Klikk for å utvide … Er meldt opp på vekstkontroller så har nye timer i juni og august. Smører meg (foreløpig) med tålmodighet
meteorit skrev: Kommer du til å ta privat ultralyd siden du ikke vet kjønnet nå? Klikk for å utvide … Er meldt opp på vekstkontroller så har nye timer i juni og august. Smører meg (foreløpig) med tålmodighet