Ultralyd og kjønn

Villrede

Andre møte med forumet
Vi ville gjerne vite kjønn men umuliussen nektet å vise seg frem. En blyg liten tass.
Men å handle inn klær og div utstyr er jo umulig da alt enten er blått eller rosa.
Noen som har tatt privat UL kun for å vite kjønn?
 
Samme hær, den lå teit til så vi Fikk ikke vite. Men har handlet masse fint nøytralt, og har å strikket endel nøytralt :) syns ikke det er noe problem :) nå har jeg ny ultralyd på sykehuset snart, men er usikker på om jeg skal vite nå selv så nysjærrig som jeg er.
 
Var på OUL torsdag, og der lå baby slik til - og med navlesnoren mellom beina i tillegg - så vi ikke fikk sett det. Så vi bestemte oss for at vi skulle ta privat litt senere for å se, meeen jeg klarte ikke vente lenger enn til mandag før jeg bestilte - og fikk time i går! Lykkelig viten nå om at vi venter en gutt <3
 
Jeg også hadde en vrangpeis på ultralyd, som gjorde alt som var mulig for å ikke vise noe som helst, verken av ansikt eller kjønn. :p Jeg er glad for at jeg har krav på kontinuerlige vekstkontroller, så håper den lille er mer medgjørlig den 9.juni. Hvis jeg ikke hadde det, så hadde jeg nok dratt på privat for å finne det ut :D
 
Vi dro på privat før jeg skulle til OUL. For å få vite kjønn er jo noe vi ville gjøre sammen. Og pga korona får jo ikke partner bli med inn. Det er liksom noe spesielt ved det å høre nyheter sammen. Siden partner ikke kunne bli med inn, så kjørte vi på med privat først. Det var veldig hyggelig:happy:
 
Vi velger å ikke vite. Har ikke visst med de to andre barna våre heller. Veldig fin og spesiell opplevelse når barnefar sier til meg hvilket kjønn det ble ❤
 
Aaah på min UL så var hun helt sikker på at det er en jente og hun lå visst veldig godt til.. men jeg håper framdeles litt på at det er en gutt xD
 
Vi var på privat UL i uke 14. Lille i magen var litt vanskelig og lå med ryggen til. Men jordmor gjirde alt gun kunne for å få babyen til å snu seg, så vi fikk vite kjønn før vi dro :Heartred Angrer ikke et sekund på at vi dro privat. Var uheldig med jordmor på OUL også, så er veldig glad det ikke var mitt første møte på UL.
 
Var på OUL torsdag, og der lå baby slik til - og med navlesnoren mellom beina i tillegg - så vi ikke fikk sett det. Så vi bestemte oss for at vi skulle ta privat litt senere for å se, meeen jeg klarte ikke vente lenger enn til mandag før jeg bestilte - og fikk time i går! Lykkelig viten nå om at vi venter en gutt <3
Gratulerer ❤️
 
Samme hær, den lå teit til så vi Fikk ikke vite. Men har handlet masse fint nøytralt, og har å strikket endel nøytralt :) syns ikke det er noe problem :) nå har jeg ny ultralyd på sykehuset snart, men er usikker på om jeg skal vite nå selv så nysjærrig som jeg er.
Har også handlet litt og strikket en del, men redd alt vil være grått eller grønt når bolla kommer
Satser på ny UL i juni
 
Vi var på privat UL i uke 14. Lille i magen var litt vanskelig og lå med ryggen til. Men jordmor gjirde alt gun kunne for å få babyen til å snu seg, så vi fikk vite kjønn før vi dro :Heartred Angrer ikke et sekund på at vi dro privat. Var uheldig med jordmor på OUL også, så er veldig glad det ikke var mitt første møte på UL.
Min jordmor prøvde virkelig alt hun kunne for å se, nesten like spent som meg
Så godt å ha en person som virkelig er engasjert
 
Så bra det ikke bare er meg som er så innmari nysgjerrig

Hadde en flott jordmor som virkelig prøvde alt for å se, likevel måtte vi gi opp.

Med 3 jenter fra før hadde det vert ekstra stas med gutt. Selv om det egentlig ikke spiller noen rolle.
 
Har også handlet litt og strikket en del, men redd alt vil være grått eller grønt når bolla kommer
Satser på ny UL i juni
Jeg synes også gul er en veldig fin kjønnsnøytral farge, bare som tips :) Ser at det gule ullsettet til min sønn brukes på både andre jenter og gutter, og har flere gule bodyer selv som sikkert hadde vært like fin på jente :rolleyes:
 
Brun, beige, hvit, lyse grønn, mosegrønn, lys brun, gul, oker gul, orange, grå, du kan også strikke mye også velge detaljer i kjønnsfargen. Det går fort å lage et blått eller rosa bånd til å ha rundt magen på en rompet for eksempel
Også mulig å brodere på detaljer i ettertid med kjønnsbestemt farger.
 
Det finns jo ett uendelig utvalg farger. Strikket selv nye i grått og grønt ja. Men også beigetoner, masse forskjellige gultoner, grønt er jo alt fra mint til mørkgrønt. Rusttoner, hvitt. Med hvitt kan man jo vente med knapper eller snor om man vil. Har strikket ett plagg i blått. Så syns ikkje strikkegarderoben blir kjedelig selv om jeg ikke vet kjønn. Har å planer om litt brodering som nevnt over hær. Men jeg får kanskje vite kjønn før fødsel, vi får se.
 
Jeg venter gutt og har enda ikke strikket et eneste blått plagg :D hvitt, natur og brunt/rust:happy:
 
Back
Topp