Hehe
Var det mye bevegelse og sånn nå da?
Vi skal neste fredag når jeg er 12+5 og lurer sånn på hva vi får se
Jeg var igår på ul og da var det masse bevegelser viftet med armene og sparket rundt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe
Var det mye bevegelse og sånn nå da?
Vi skal neste fredag når jeg er 12+5 og lurer sånn på hva vi får se
Tihiii <3 Så LETTET!
Fikk til og med time til OUL! 30 oktober.
Vis vedlegget 78401
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer!!! Tenk så fort lille spiren vokser fremover no
Vi skal neste uke onsdag, da er jeg 12+1. Hur stor var den nå når du var iväg?
Sent from my iPhone using BV Forum
Så kjekt å få vite at alt er i orden! jeg skal på ul neste uke. Da er jeg 11 + 0 det blir min første ultralyd. Blir veldig spennende <3
Tusen takk <3 ja, blir helt fantastisk å få se at det faktisk er liv der. Da tror jeg nok graviditeten blir mye mer virkelig kommer til å gå litt oftere på kontroll. Får ekstra oppfølging pga blodtypen min
Jeg er også rehsus minus. Men jeg får ikke noe ekstra oppfølging, hvis jeg ikke får blødninger.. Ble vaksinert noen timer etter forrige fødsel og da skulle alt være i orden fikk jeg beskjed omO rhesus minus er ikke alle som vet at man bør få ekstra oppfølging da, og heller ikke alle som får det dessverre.. Min lege vil isåfall ha full kontroll, måle antistoffnivå osv veldig glad for det jeg
O rhesus minus er ikke alle som vet at man bør få ekstra oppfølging da, og heller ikke alle som får det dessverre.. Min lege vil isåfall ha full kontroll, måle antistoffnivå osv veldig glad for det jeg
Jeg er og det. Men det eneste man får ekstra pga blodtypen er en ekstra blodprøve senere i vs skapet ikke nødvendig med ekstra kontroller pga blodtypen.Bra du har fått den sprøyten
Ja, jeg syns det er vanvittig rart at ingen nevner noe om det til deg:-/ merkelig! Du kan gjerne ta det opp selv neste gang du er hos legen/jordmor. Jeg føler ihvertfall at jeg er i trygge hender