Ultralyd kvart over 1 i dag!!

Takk for alle "lykke til" ! Babyen var perfekt på alle måter! I str, puls, og livmor-sekken! Jeg ble satt frem til 10 +3 og skal følge mens termin:) jippi!! Ny time 11 november for å finne ut kjønnet !:-) gleder meg!!
Så flott, Nathalie! Det var jo bare gode nyheter! :-)

Så bra!! :D

Takk for alle "lykke til" ! Babyen var perfekt på alle måter! I str, puls, og livmor-sekken! Jeg ble satt frem til 10 +3 og skal følge mens termin:) jippi!! Ny time 11 november for å finne ut kjønnet !:-) gleder meg!!
Så fantastisk :-) ingenting som er bedre enn det :-)

Ikke så mange private ultralyder oppe i nord gitt... :( :p

Så kjedelig.... Da er det ikke så mye man kan gjøre enn å smøre seg med masse masse tålmodighet<3
Jeg er akkurat flyttet til Sandefjord, så jeg skal på privat ul på fredag :)
Men vet at hjemme i nord er det ikke vanlig. Så nå som jeg er gravid og har hjemlengsel er det en liten trøst å få benytte seg av tilbudene som er her nede :)

Jeg er akkurat flyttet til Sandefjord, så jeg skal på privat ul på fredag :)
Men vet at hjemme i nord er det ikke vanlig. Så nå som jeg er gravid og har hjemlengsel er det en liten trøst å få benytte seg av tilbudene som er her nede :)
Så bra:) Sandefjord er en fin plass:) er mye i Larvik:-) det er jo ikke så langt ifra :)

Jaa:) hvor langt er du på vei nå? Lenge siden jeg har hørt fra deg:) savner kaninen på bildet ditt xD haha
Jeg savner kaninen jeg også. ;-)

Jeg er 8+0 i dag. :-) Hva med deg?

Hurra

Back
Topp