Lillemy91~
Forelsket i forumet
Åå så herlig!! litt misunnelig her, som må vente helt til oul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott, Nathalie! Det var jo bare gode nyheter!Takk for alle "lykke til" ! Babyen var perfekt på alle måter! I str, puls, og livmor-sekken! Jeg ble satt frem til 10 +3 og skal følge mens termin jippi!! Ny time 11 november for å finne ut kjønnet ! gleder meg!!
Du kan jo bestille privat time det var det jeg gjordeÅå så herlig!! litt misunnelig her, som må vente helt til oul
Jaa hvor langt er du på vei nå? Lenge siden jeg har hørt fra deg savner kaninen på bildet ditt xD hahaSå flott, Nathalie! Det var jo bare gode nyheter!
Har ikke det her jeg borDu kan jo bestille privat time det var det jeg gjorde
Så fantastisk ingenting som er bedre enn detTakk for alle "lykke til" ! Babyen var perfekt på alle måter! I str, puls, og livmor-sekken! Jeg ble satt frem til 10 +3 og skal følge mens termin jippi!! Ny time 11 november for å finne ut kjønnet ! gleder meg!!
Har ikke det her jeg bor
Ikke så mange private ultralyder oppe i nord gitt...
Jeg er akkurat flyttet til Sandefjord, så jeg skal på privat ul på fredagSå kjedelig.... Da er det ikke så mye man kan gjøre enn å smøre seg med masse masse tålmodighet<3
Så bra Sandefjord er en fin plass er mye i Larvik det er jo ikke så langt ifraJeg er akkurat flyttet til Sandefjord, så jeg skal på privat ul på fredag
Men vet at hjemme i nord er det ikke vanlig. Så nå som jeg er gravid og har hjemlengsel er det en liten trøst å få benytte seg av tilbudene som er her nede
Jeg savner kaninen jeg også. ;-)Jaa hvor langt er du på vei nå? Lenge siden jeg har hørt fra deg savner kaninen på bildet ditt xD haha
Jeg savner kaninen jeg også. ;-)
Jeg er 8+0 i dag. Hva med deg?
To uker og fire dager foran. Heldig du er! Jeg kan nærmest høre klokken tikke nå. He he! ;-)Hehe<3 jeg er 10+4