Ultralyd kvart over 1 i dag!!

Nathalie_91

Glad i forumet
Jeg gruer meg såå!! Etter å ha lest om alle som har mistet og fortalt om foster som har sluttet å utvikle seg, så har jeg fått angst.. Jeg har en datter fra før og var jo selvfølgelig klar over at man kan oppleve spontanabort, men ikke at ting kan slutte å utvikle seg og ikke gi tegn til det.. Huff..

Håper dere alle har en fin dag og nyter lille nurket i magen <3

Lykke til! Hvor langt er du på vei, ca? :)

Kjenner meg igjen! Jeg skal på fredag og grugleder meg. Masse lykke til :) Sjansene for at vi er paranoide og bekymrer oss unødvendig er jo stor ;)

Lykke til :-)

Det går nok kjempefint skal du se!! Gleder meg til å høre om hvordan det gikk etterpå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for omtanke! Var på tidlig ul da jeg i følge mens termin var 7 + 6 uker, men ble satt tilbake til 7 +2.. Blir spennende å se om det er blitt forandret :-)

Lykke til <3

Takk for alle "lykke til" ! Babyen var perfekt på alle måter! I str, puls, og livmor-sekken! Jeg ble satt frem til 10 +3 og skal følge mens termin:) jippi!! Ny time 11 november for å finne ut kjønnet !:-) gleder meg!!

Takk for alle "lykke til" ! Babyen var perfekt på alle måter! I str, puls, og livmor-sekken! Jeg ble satt frem til 10 +3 og skal følge mens termin:) jippi!! Ny time 11 november for å finne ut kjønnet !:-) gleder meg!!
Ååå så godt å høre og god følelse det må være. :)

Back
Topp