Ultralyd imorgen

Om det ikke er medikamentet som henger litt i ennå da..? Men det trenger ikke bety downs eller blæremola, det er vel bare en indikasjon for det? Kan være helt frisk? Har ingen statistikk for slikt.. og visste ikke om det engang [emoji14] glad jeg fant ut jeg har tvillinger, ellers hadde jeg hoppet av nervøsitet selv, så skjønner du er litt redd. Håper de klarer å gi deg noe gode svar på mandagen. Var det onsdag du har teste dag?

tvilsomt. Det kan bare være en indikasjon ja. Men jeg tenker hvis jeg nå får tidlig ul og det ikke er twins, så vil jeg ha ny ul i uke 11. Og det kommer til å bli noen laaaange uker isåfall [emoji20]

Teste dag onsdag ja, men funderte å ringe dem mandag, for det er vel ingen tvil lenger nå akkurat.
 
tvilsomt. Det kan bare være en indikasjon ja. Men jeg tenker hvis jeg nå får tidlig ul og det ikke er twins, så vil jeg ha ny ul i uke 11. Og det kommer til å bli noen laaaange uker isåfall [emoji20]

Teste dag onsdag ja, men funderte å ringe dem mandag, for det er vel ingen tvil lenger nå akkurat.
Tenker det ikke er noe tvil lenger ja :) du får oppdatere om du ringer [emoji173]
 
Back
Topp