Ultralyd imorgen

Jeg har opplevd samma som deg!!
ed890f88e05c1aa42322acce80612303.jpg


Er 3+4 i dag! Fytti helvete jeg skjelver nå...
 
Jeg har opplevd samma som deg!!
ed890f88e05c1aa42322acce80612303.jpg


Er 3+4 i dag! Fytti helvete jeg skjelver nå...
Oioioi [emoji1] så spennende [emoji1] tenk om du også er så heldig at du har 2 inni deg [emoji5]
 
Jeg har opplevd samma som deg!!
ed890f88e05c1aa42322acce80612303.jpg


Er 3+4 i dag! Fytti helvete jeg skjelver nå...
Så vannvittig spennende! Medisinen du gikk på burde være ute av kroppen og ikke påvirke resultat også? Det var du som brukte ovitrelle? Tenk om du sitter med to spirer du også!! :D [emoji173]
 
Så vannvittig spennende! Medisinen du gikk på burde være ute av kroppen og ikke påvirke resultat også? Det var du som brukte ovitrelle? Tenk om du sitter med to spirer du også!! :D [emoji173]

Såvidt jeg vet, ja. Den skulle ikke holde mer enn 10 dager. Ble satt 29/1.
Tenker bare ringe Hgsd på mandag. Orker ikke vente til onsdag :p
 
Såvidt jeg vet, ja. Den skulle ikke holde mer enn 10 dager. Ble satt 29/1.
Tenker bare ringe Hgsd på mandag. Orker ikke vente til onsdag :p
Kan skjønne du ikke orker å vente hehe [emoji14] er veldig spesielt å få 3+ så tidlig. Jeg var jo bøtta sikker på at jeg måtte være enda lenger på vei enn hva jeg er. Var en sjokk opplevelse mildt sagt. Du kan jo ikke bomme på hvor langt du er på vei, så dette blir spennende! ;) en hcg prøve kan kanskje gi en indikasjon også
 
føler jeg har nok indikasjoner. Det er ikke det jeg trenger. Nå trenger jeg å vite at det ikke er andre ting [emoji20]
 
Høy HCG kan også være tegn på downs og blæremola. Jeg vet dog ikke hvor høy....
Var ikke klar over at det kunne være indikasjon på downs :eek: men så vet jeg at jeg har tvillinger i magen da.. rundt uke 10-12 er vel når de kan se softmarks for blant annet downs. Med nakkefold, neseben og slikt..? Husker ikke helt fra første, men ble sjekket for det rundt den tiden.
 
Var ikke klar over at det kunne være indikasjon på downs :eek: men så vet jeg at jeg har tvillinger i magen da.. rundt uke 10-12 er vel når de kan se softmarks for blant annet downs. Med nakkefold, neseben og slikt..? Husker ikke helt fra første, men ble sjekket for det rundt den tiden.

Jepp. Er derfor jeg kjenner det at hvis jeg ikke venter tvillinger så kommer jeg til å bli bekymra... blæh..

Håpløst skal det være!
 
Jepp. Er derfor jeg kjenner det at hvis jeg ikke venter tvillinger så kommer jeg til å bli bekymra... blæh..

Håpløst skal det være!
Om det ikke er medikamentet som henger litt i ennå da..? Men det trenger ikke bety downs eller blæremola, det er vel bare en indikasjon for det? Kan være helt frisk? Har ingen statistikk for slikt.. og visste ikke om det engang [emoji14] glad jeg fant ut jeg har tvillinger, ellers hadde jeg hoppet av nervøsitet selv, så skjønner du er litt redd. Håper de klarer å gi deg noe gode svar på mandagen. Var det onsdag du har teste dag?
 
Back
Topp