Ultralyd idag og gode nyheter

Ja, om en uke. Er en evighet til
Ah, den ser jeg. Noen ganger hadde det vært fint å kunne spole litt fremover.. Masse lykke til! Du får informere oss om hvordan det går. Veldig spent på ultralyd jeg skal på i morgen, føles ut som jeg har venta evig lenge :nailbiting:
 
Jeg har vært så bekymret og nervøs siste dagane at vi bestilte oss en time til tidlig UL idag privat. Jeg gruet meg så mye og var så redd det ikke skulle vere liv, etter spontanabort i vinter har den bekymringen tatt litt av.

Så gleden var stor da vi fekk se ikke bare et, men to bankende hjerter! Toeggede tvillinger. Det var en rørende beskjed å få. Mange tanker i hodet nå, men føler mest lettelse, glede og spenning! :happy: Håper sånn at alt vil gå fint med begge to :Heartred:Heartred Satt frem et par dager også, men er vel godt mulig fødsel uansett blir i mai. Holder meg likevel her, i tillegg til mai-gruppen også.
Gratulerer så fantastisk! Hadde du noen mistanker om at det var to der? Eller kom det som en stor overraskelse ?
 
Ah, den ser jeg. Noen ganger hadde det vært fint å kunne spole litt fremover.. Masse lykke til! Du får informere oss om hvordan det går. Veldig spent på ultralyd jeg skal på i morgen, føles ut som jeg har venta evig lenge :nailbiting:

Lykke til du og :)
 
Så fantastisk! Heldige dere, jeg ønsker meg også tvillinger❤️ Er det selv og vet hvor mye glede, støtte og kjærlighet det gir❤️

Tusen takk!! Så kjekt å høre fra det perspektivet! Har tenkt at det må kunne være en helt spesiell trygghet og støtte i å være tvilling :Heartred
 
Gratulerer så fantastisk! Hadde du noen mistanker om at det var to der? Eller kom det som en stor overraskelse ?

Jeg var innom tanken fordi jeg tolka HCG-målingene som litt høye. Og fordi jeg har vært så kvalm og dårlig denne gangen, kontra hvordan det har vært da jeg var gravid før. Men likevel var det veldig uventet og en stor overraskelse da det dukket opp to på skjermen! :love7
 
Gratulerer så mye!! Hvor høye hcg verdier har du hatt? Spør av ren nysgjerrighet :happy:
 
Gratulerer med to herligheter♥️♥️
 
Back
Topp