Ultralyd idag og gode nyheter

Lane

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg har vært så bekymret og nervøs siste dagane at vi bestilte oss en time til tidlig UL idag privat. Jeg gruet meg så mye og var så redd det ikke skulle vere liv, etter spontanabort i vinter har den bekymringen tatt litt av.

Så gleden var stor da vi fekk se ikke bare et, men to bankende hjerter! Toeggede tvillinger. Det var en rørende beskjed å få. Mange tanker i hodet nå, men føler mest lettelse, glede og spenning! :happy: Håper sånn at alt vil gå fint med begge to :Heartred:Heartred Satt frem et par dager også, men er vel godt mulig fødsel uansett blir i mai. Holder meg likevel her, i tillegg til mai-gruppen også.
 
Nwååå herlig! For en fantastisk beskjed å få! Gratulerer ♡
 
Gratulerer så mye!❤️ Så spennende:cat:
 
Så utrolig spennende :love017 Gratulerer så mye!! :Heartred heldige dere er!

Jeg har sletta alt av babyapper på telefonen min fordi jeg er så forberedt på at de ikke kommer til å finne noe på TUL i morgen (tenker ofte det verste). Er ingen god følelse å bekymre seg mye :dontknow
 
Så utrolig spennende :love017 Gratulerer så mye!! :Heartred heldige dere er!

Jeg har sletta alt av babyapper på telefonen min fordi jeg er så forberedt på at de ikke kommer til å finne noe på TUL i morgen (tenker ofte det verste). Er ingen god følelse å bekymre seg mye :dontknow

Tusen takk! :Heartred

Nei det er fryktelig å gå rundt å bekymre seg så mye. Jeg forestår deg så godt. Jeg ble så overrasket og utrolig lettet idag at det er helt ubeskrivelig. Kan slappe av litt nå, men vet det ligger mange bekymringer i vente også. Jeg bare nyter det idag :happy: Håpar virkelig at du får se bankende hjerte i morgen du også! :Heartred
 
Tusen takk! :Heartred

Nei det er fryktelig å gå rundt å bekymre seg så mye. Jeg forestår deg så godt. Jeg ble så overrasket og utrolig lettet idag at det er helt ubeskrivelig. Kan slappe av litt nå, men vet det ligger mange bekymringer i vente også. Jeg bare nyter det idag :happy: Håpar virkelig at du får se bankende hjerte i morgen du også! :Heartred
Ja nå må du prøve å nyte tiden så godt du klarer :Heartred den følelsen å få vite at ikke bare ett hjerte som banker, men to(!) må være helt ubeskrivelig!
Krysser alt jeg har for at jeg også får se et bittelite bankende hjerte i morgen :gen053
 
Gratulerer så mye! Hvor langt er du på vei? :)
 
Så fantastisk! Heldige dere, jeg ønsker meg også tvillinger❤️ Er det selv og vet hvor mye glede, støtte og kjærlighet det gir❤️
 
Så utrolig spennende :love017 Gratulerer så mye!! :Heartred heldige dere er!

Jeg har sletta alt av babyapper på telefonen min fordi jeg er så forberedt på at de ikke kommer til å finne noe på TUL i morgen (tenker ofte det verste). Er ingen god følelse å bekymre seg mye :dontknow

Jeg har gjort det samme. Er forbredt på det verste :(
 
Back
Topp