Ultralyd idag 9+2

Gratulerer så mye med tvillinger lykke 1986! :flower :flowerKjempeartig! Vi hadde termin samme dag i utgangspunktet i alle fall i forhold til innsett, men med tvillinger er det vel vanlig å føde litt tidligere. Så da får du først :happy:.

Så heldig du er som ikke har så mange symptomer, og det med tvillinger og! Her er jeg knalldårlig. Tror absolutt på at uke 9 er helvetesuka ( og at det kanskje blir bedre i uke 10??!! HÅPE! )
 
Gratulerer med tvillinger! <3
 
Gratulerer så mye med tvillinger lykke 1986! :flower :flowerKjempeartig! Vi hadde termin samme dag i utgangspunktet i alle fall i forhold til innsett, men med tvillinger er det vel vanlig å føde litt tidligere. Så da får du først :happy:.

Så heldig du er som ikke har så mange symptomer, og det med tvillinger og! Her er jeg knalldårlig. Tror absolutt på at uke 9 er helvetesuka ( og at det kanskje blir bedre i uke 10??!! HÅPE! )

Tror faktisk du egentlig er en dag foran meg for jeg fikk beskjed igår at termin egentlig er 12 mars, du tok vel kanskje ut egg en dag før meg? Fertilitetslegen regnet termin etter når jeg hadde uttak. Jeg satt inn firedelt og femdelt 2 dager etter uttak. Men de kommer vel sikkert noen uker føre ja :)
Ja jeg føler meg utrolig heldig som er i så fin form :) håper formen din snart blir bedre da :)
 
Ååå Gratulerer så mye :D
 
Gratulerer så mye! :) Dobbel lykke!:Heartred
 
Back
Topp