Ultralyd idag 9+2

Lykke1986

Blir kjent med forumet
Idag har vi vært på ultralyd. Jeg var nesten helt 100% sikker på at noe var galt da jeg har i likhet med mange andre vært veldig bekymret siden jeg ikke har hatt så mange symptomer. Men så kom sjokkbeskjeden: dere venter TVILLINGER! Så stort sjokk burde det jo ikke være siden vi har vært igjennom ivf og satt inn 2 egg, men jeg hadde aldri forestilt meg at begge eggene hadde festet seg siden jeg føler meg så bra. Herregud vi er så utrolig lykkelige. 2 hjerter banket over 150 slag i minuttet og de var begge to 2,1 cm lange. For en lykkefølelse. ImageUploadedByBV Forum1438845716.011249.jpg
 
Så spennende :) Gratulerer så masse med tvillinger i magen :)
 
Dobbel gratulerer. <3<3
 
Gratulerer så mye :) Tenk så fantastisk å ikke bare få sett ett hjerte slå, men to :dummy::dummy1:
 
Så gøy!! Gratulerer :D Og for en lettelse med (dobbel) bekreftelse etter å ha vært så bekymra. Hurra :D
 
Gratulerer med tvillinger!:) Så gøy! Fikk også kjempe sjokk når jeg fikk beskjeden. Legger ved et bilde av våre småtroll:angelic::angelic: Her er de 9+4 og 2,94cm
Er disse eneggede? Siden de ligger i samme "rom"? Jeg kan så lite om dette merker jeg!
 
Back
Topp