Ultralyd i uke 13-15?

Ja skal be om organrettet. Formen er mye bedre, men føler meg gravid på en måte. Så håper alt er bra det inne.. :/

Du er ikke alene om å sitte med den følelsen! Vi får krysse fingrene! :) jeg skal på ultralyd på sykehuset i morgen, er kjempe spent og stressa kjenner jeg! :p

Har veldig lyst. :) Men da trur jeg gubben blir litt oppgitt :) hihi. Si det er bursdagsgave fra meg til meg selv siden jeg snart har bursdag :D

Hvorfor skal han bli oppgitt? :-) er ingen dårlig ting å ville se bebisen sin og forsikre seg om at alt er bra! Syns han burde være glad for at han skal ha baby med en som bryr seg jeg :-)

Hvorfor skal han bli oppgitt? :) er ingen dårlig ting å ville se bebisen sin og forsikre seg om at alt er bra! Syns han burde være glad for at han skal ha baby med en som bryr seg jeg :)

Det er han, men er bare det at han vet at blir det først en ekstra time så kan det fort bli en del flere ekstra ultralyder da :) Hadde det vært opp til meg kunne jeg sikkert vært på ultralyd en gang i uken for å følge med og passe på :)

Back
Topp