Ultralyd i uke 13-15?

MissV

Forelsket i forumet
Hei!
Jeg var på tidlig ultralyd nå når jeg var 8+4- så et bankende hjerte og alt så ok ut. Som jeg forstod det så blir jeg ikke fulgt opp noe tettere etter dette. Jeg ønsker å ta en ultralyd i privat regi når jeg er rundt 13-15.. Er det noen som kan anbefale noe? Skal på reise til utlandet og ønsker å vite at alt er ok før jeg reiser. Bor i Oslo men har bil om det er noen gode utenfor byen..

Dr Martin Lundring på Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Han er visst en ultralyd"guru" Spesialist på fosterdiagnostikk og jobber også som overlege på ahus. Har ikke vært der selv enda, skal når jeg er 13+1, men har mange venner og bekjente som har vært der og er strålende fornøyde. Han er visst veldig god på å se kjønnet tidlig. Dersom du ønsker organrettet ultralyd, samt kontrollere nakkefold osv, må du gjøre det før utløpet av uke 14.

Du trenger ikke dra ut av Oslo. Mange private hvor du ikke trenger henvisning. Min venninne gikk til en på egertorget. Bare å google :)

Martin på Jessheim! Tommelopp!

Har hørt mye godt om klinikken på Jessheim. Kanskje jeg skal gå for den. Tror jeg bestiller når jeg er 13+0 eller noe. Får man med bilder og slikt? Er det 2 eller 3D?

Har hørt mye godt om klinikken på Jessheim. Kanskje jeg skal gå for den. Tror jeg bestiller når jeg er 13+0 eller noe. Får man med bilder og slikt? Er det 2 eller 3D?

Man får med bilder på utskrift og på DVD :) både 2D og 3D. Anbefales virkelig! Gikk grundig gjennom vår lille, forklarte og tok seg god tid. Viste alle fire hjertekammrene og blodet som strømmet gjennom.. Morsomt å se :)

Har vært på familieklinikken Majorstua og er kjempefornøyd☺️ utrolig hyggelig dame som tar seg god tid og forklarer alt☺️☺️

Har også vært på familieklinikken, og var super fornøyd. Ville derimot dratt til Jessheim om jeg skulle igjen! Det virker som han er "den beste":)

Ultralyd klinikken på Lysaker er virkelig å anbefale var der om fredagen og tok 3d ultralyd og han som jobber der, Dag, var kjempe koselig og dyktig

Sent from my iPhone using BV Forum

Ultralyd klinikken på Lysaker er virkelig å anbefale var der om fredagen og tok 3d ultralyd og han som jobber der, Dag, var kjempe koselig og dyktig

Sent from my iPhone using BV Forum

Han har jeg også vært hos. Kjempehyggelig kar!
Men han er kun sonograf, mens han i jessheim er spesialist på fostermedisin. Hvis ikke jeg tar helt feil...?

Har sendt en forespørsel om time til han på Jessheim, får se om vi får time hos han :) krysser fingre!

Da fikk jeg også time på den dagen jeg ønsket :) tirsdag 11.11! :) vil da være 12+5 i følge meg- 12+1 i følge legen..

Da må du be han på Jessheim gjøre en tidlig organrettet ultralyd for å utelukke misdannelser og kromsomfeil. Det kan han gjøre mellom uke 12-14! Jeg skal til han å gjøre det dagen etter deg faktisk! :-) da er jeg 13. Akkurat !' :-)

Oi ser mange anbefaler Martin på Jessheim. Å må signere han er helt fantastisk. Vurdert selv på en tidlig ultralyd der i uke 12--14 men regner med det blir litt for kort tid til dessverre :( Hmm men kunne kanskje ha ringt å hørt xsmile6

Ja skal be om organrettet. Formen er mye bedre, men føler meg gravid på en måte. Så håper alt er bra det inne.. :/

Oi ser mange anbefaler Martin på Jessheim. Å må signere han er helt fantastisk. Vurdert selv på en tidlig ultralyd der i uke 12--14 men regner med det blir litt for kort tid til dessverre :( Hmm men kunne kanskje ha ringt å hørt xsmile6

Bare å ringe å høre det :-)

Back
Topp