Ultralyd i morgen!!:))))

Mittbollefrø<3

Blir kjent med forumet
i morgen skal vi på ultralyd og jeg er så spent. Tror mannen også er veldig spent for da jeg minnet han på det i sta ble han stor i øynene og svarte: er det i morgen allerede?! Oj, ja det blir spennende.
Syns det er så herlig å se at tankene og følelsene om at han skal bli pappa har snudd. I begynnelsen var det lite hyggelig og jeg så for meg å bli alenemor ut i fra hvordan han uttrykket seg om å bli far, mens nå er han veldig glad og engasjerer seg veldig.

Er det noen av dere som har tips til hva som er lurt å spørre om og sjekke på ultralyd? Vi har lest endel og har noen spm men det er sikkert noe vi ikke har tenkt på. :)

Takk for svar. :))

Har ingen tips, men ville bare si at jeg jubler litt med deg over oul "allerede" og at pappaen er over panikken. Kos dere med knøttebilder!

Ingen tips desverre. Spurte ikke om noe spesielt sist med guttungen.
De har jo rutiner og prosedyrer og gå etter. Skal sjekke det og det, ta de og de målene etc.

Må ha lykke til:)

Så godt å høre han har endret holdning! :D og masse lykke til i morgen! :)

Har ingen tips til hva du kan spørre om, vil tro jordmor/lege informerer deg om det du trenger å vite slik at du slipper å spørre selv. Når du får se babyen på skjermen så glemmer du liksom alt annet og alle spørsmål du eventuelt hadde, forsvinner liksom. Masse lykke til i morgen :))

Drammen - men vurderer å føde på Bærum likevel :P

Masse lykke til! Tror ikke du trenger å tenke ut noen spørsmål, jordmoren har sin liste hun går igjennom for å sjekke alt hun skal :) Håper dere får en fin opplevelse!

Back
Topp