Ultralyd i morgen OPPDATERT* 2

Uff så trist og lese :(
Masse masse lykke til videre:)
 
Uff, føler med deg. Har selv vært på ultralyd i dag, og der fant de kun plommesekk, og ikke noe foster engang, og jeg er liksom 8+6 på vei. Så det ser svært dårlig ut for min del og, og dette er andre gangen..

Vet du hva utredningen går ut på? Tar de en million tester av deg, også skal de finne ut hva som skjer?
Ser liksom for meg at jeg aldri skal få flere barn jeg, men andre har vel fått det til før. Selv har jeg jo diabetes, og da sies det at det er større sjans for at det går galt uansett.

Masse lykke til da, stor klem
 
jeg får vel vite mer om det i morgen tenker jeg..Ettersom jeg har lest er det masse blodprøver.Så må jeg vel ha en ny gu,og mannen teste svømmerne tror ejg..Ellers veit jeg faktisk ikke så mye mer..

uff så leit å høre at det ikke gikk med deg heller:( hvordan var graviditet fram til du var på ultralyd?mange symptomer eller lite?
Er bare så kjipt at livet skal være sånn...begynner å tenke om det er en grunn til at det skjer med akkuratt meg...men er vel naturlig tankegang nå
 
huff så trist å høre. Håper dere får vite litt mer hvorfor etter utredninga. også håper jeg dere snart har en spire på plass igjen. 
Vet det er en mager og dårlig trøst, men det er jo bra kroppen ordner opp selv for det er jo noe som ikke har vært som det skulle. Har selv opplevd det to ganger så det er tøft, det vet jeg. Men det ordner seg til slutt skal du se. 
 
Back
Topp