Ultralyd i morgen OPPDATERT* 2

Jente_27

Betatt av forumet
Ja i morgen er dagen for tidlig ultralyd..Jeg har jo postet noen tråder her om lite symptomer og har null tro på at det har gått bra denne gangen også..Men håpet er jo alltid der, så spørs om jeg kommer til å sove så mye i natt..Håper bare jeg tar feil og at det skal gå bra..Jeg vil virkelig IKKE forlate dere..


Ferdig på sykehuset nå og føler jeg ikke veit noe mer enn da jeg dro..Det hadde ikke utviklet seg nok i forhold til hvor langt jeg skulle være på vei.Så enten ble jeg gravid før enn jeg trodde(noe jeg veit ikke stemmer),eller så utvikkler det seg ikke riktig.
Jeg veit jo svaret allerede..Så tok hcg prøver nå og skal ta nye på fredag..Så da får jeg en viss indikasjon..takk for alle gode ord:)



Ja da var det som jeg trodde..Fått svar på hcg i dag og de stiger ikke som forventet..Inn i morgen for å avklare når jeg får urskrapning evt medisink abort..Nå er jeg bare så lei alt..3 aborter på rad tar på..Klarer ikke å skjønne hvordan det noen gang skal kunne gå..Og ikke minst trist å forlate et terminforum for 3 gang..Jeg kommer nok til å legge babyverden helt på hylla framover..Orker ikke tenke mer på dette...Så takk for meg..
 
masse lykke til!!!!
 
Tusen takk alle sammen..Jeg oppdaterer uansett..
 
Masse lykkeønskinger til deg i dag!!!
 
Krysser fingrene for deg ;)
 
masse lykke til. det skal gå denne gangen. 
 
Masse lykket til :) håper det er et lite gull  imagen din  som vokser :)
 
du er ikke kortere på vei da og det er derfor det ikke er stort nok. Håper fredagen gir ett positivt og ordentlig svar.
 
Nei for i forhold til når vi har lagt inn aksjer så er det omtrent umulig..Men aner ikke om det kan vokse litt i rykk og napp? Hcg prøvene vil kunne gi meg noe svar på fredag..For hvis det ikke er velutviklet vil ofte stigningen være dårlig i forhold til normalen.Så får bare vente til fredag ettermiddag og se...Jeg vil bare ikke forlate dere...Aahhh
 
sædcellene kan leve opptil 5 døgn så det kan jo være mulig spånn sett. Men de kan vokse i rykk og napp i starten ja. nei du får ikke forlate oss. Skal gå bra dette. Hvor stort var det på ul da?
 
Ca 6 uker og jeg skulle vært 7+3. Men det kunne jo vært 6 og en halv uke for alt jeg veit..Hun sa ikke noe spesifikt om det..Og jeg glemte selvfølgelig å spørre.Skjønner bare ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå til fredag..Jeg burde jo hete utolmodig til mellomnavn:)
 
du er ikke alene om å være utålmodig. Det går sikkert helt bra. I morra er det fredag så da får du en ordentlig beskjed. Håper tallene har steget flott. 
 
Ny oppdatering
 
stakkars deg, mange klemmer!!!!!!!!!!!!!
 
Så fryktelig, fryktelig trist å lese.. :-( Skjønner veldig godt hvordan du har det! Ta vare på hverandre! <3

Mange store klemmer fra meg <3
 
Uff, dette var trist lesning. Håper det går bra med deg etter forholdene, og at det snart sitter en ny spire. God klem til deg
 
Det eneste positive er at jeg får utredning nå da..Jeg får prøve å tenke på det og holde motet oppe..Men ikke lett
 
Back
Topp