Ultralyd i morgen = null søvn i natt

Så hærlig å høre! :D Gleder meg til det blir min tur igjen.. Må vente helt til 27. :p Men jeg har jo vært på to ultralyder allerede, så jeg skal vel ikke klage ;)

Hehe! Skjønner at du venter altså! den jeg var på idag var privat. Men neste uke 23 okt, skal jeg på ny ul på sykehuset, så gleder meg til den allerede <3 heheh!

Så kjekt å høre at baby er frisk og rask :)
Gleder meg sånn til det er min tur med ultralyd igjen.
Har time på mandag, er da 11+6 :)

Så koselig å høre. Skal inn å titte på bilde ditt etterpå, og legge ut min! :)
Gikk veldig bra! 2,5 cm . Satt frem 1 dag så er 9+2! Hjerteslag på 174! Jeg er helt frelst :D
Jeg var også på UL i dag:) Og fikk høre verdens beste setning : Dette er det jeg kaller ett perfekt foster, den er utviklet på mm som den skal! og 9+4 stemte helt:D Jeg er lykkelig, jeg så hender bevege seg, en fot og ett hjerte som dundret:D Smelt! Jeg er gravid:Heartpink:Heartblue:love7

Jeg var også på UL i dag:) Og fikk høre verdens beste setning : Dette er det jeg kaller ett perfekt foster, den er utviklet på mm som den skal! og 9+4 stemte helt:D Jeg er lykkelig, jeg så hender bevege seg, en fot og ett hjerte som dundret:D Smelt! Jeg er gravid:Heartpink:Heartblue:love7

Verdens beste følelse ikkesant ? Jeg gikk ut fra kontoret helt gråtkvalt! Beste som noen gang har skjedd meg <3 så skjønner følelsen din så godt :-)

Back
Topp