Ultralyd i dag..

Så fantastisk å få se den lille :-) Gleder meg veldig til det blir min tur, men det blir nok ikke får oul...

Sent from my iPhone using BV Forum

Så koselig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skjønner det Inga80 :) er veldig spesielt å få se! Jeg blir fulgt så godt opp denne gangen, da jeg fødte prematurt med nr to. Og nr tre hadde truende prematurt fødsel fra uke 28 men holdt seg inne til uke 38! Så denne gangen følger fødselslegen meg opp i stedet for jordmor. Har hatt han med de tre andre også, så er trygg på han så jordmor i tillegg blir overflødig. Hehe :)

Så flott :D Så bra du får ekstra oppfølging :)

Skjønner det Inga80 :) er veldig spesielt å få se! Jeg blir fulgt så godt opp denne gangen, da jeg fødte prematurt med nr to. Og nr tre hadde truende prematurt fødsel fra uke 28 men holdt seg inne til uke 38! Så denne gangen følger fødselslegen meg opp i stedet for jordmor. Har hatt han med de tre andre også, så er trygg på han så jordmor i tillegg blir overflødig. Hehe :)
Så bra at de følger opp ekstra da :-) Jeg har født 4 ganger før uten noen komplikasjoner, så jeg har vært heldig. Synes vi er heldige som bor her hvor vi får ekstra oppfølging når vi trenger det :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp