Ultralyd i dag

Masse lykke til :) krysser fingre for deg :) hvor langt på vei er du nå?

TuMmY LoVe

Så spennende! Lykke til :)

♡ ønsker en liten ♡

Lykke til :) må vise oss bilde om du får :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til! :) Skal på fredag 7+2 så vil gjerne høre ALT :D Del gjerne bilde også hvis du føler for det :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til :)

Håper det gikk bra ultralyden i dag??

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Tja, hva kan jeg si... Det var en skuffende opplevelse. Legen var veldig dårlig i norsk, så det lille hun sa forklarte hun ikke særlig godt. Vi så ikke hjerte slå. Hun trodde at jeg kunne være ca. 7 uker på vei. Så ville hun ha meg inn igjen om 5 uker for å se om det utviklet seg. Hun var veldig opptatt av at hvis jeg begynte å blø måtte jeg ikke tenke på det og bare tenke på at det var naturen som ordnet opp...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har vært på ul i uke 7 i begge sv og begge gangene kunne de bekrefte at jeg var gravid men så ikke no mer.. Det var innvendig ul

Jeg har vært på ul i uke 7 i begge sv og begge gangene kunne de bekrefte at jeg var gravid men så ikke no mer.. Det var innvendig ul

Okei! Det var da litt trøstende! Men hun var så dårlig til å forklare og forklarte egentlig ingenting, derfor ble jeg så usikker....

Tja, hva kan jeg si... Det var en skuffende opplevelse. Legen var veldig dårlig i norsk, så det lille hun sa forklarte hun ikke særlig godt. Vi så ikke hjerte slå. Hun trodde at jeg kunne være ca. 7 uker på vei. Så ville hun ha meg inn igjen om 5 uker for å se om det utviklet seg. Hun var veldig opptatt av at hvis jeg begynte å blø måtte jeg ikke tenke på det og bare tenke på at det var naturen som ordnet opp...

Aff:( skjønner du er skuffet! Var det gammelt ul apparat? Følte du legen kunne greiene sine, eller at hun var litt målplassert? Håper hun tar feil og dere ser et bankende hjerte neste ul! Men 5 uker hadde jeg ikke greid å ventet altså... Klem til deg!

Hmmm, har tenkt på ul i uke 7+ ett par dager. Er så kvalm så vil vite om hjertet slår . Trodde jeg definitivt ville være langt nok da....

Åh. Kjedelig når man har gledet seg også blir det en skuffelse... Var det privat ?

Back
Topp