Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er plommesekken hvis jeg ikke tar helt feilHva er egentlig det nederste på bilde? Vis vedlegget 378911

Hva er egentlig det nederste på bilde? Vis vedlegget 378911

Min var 1.4 da jeg var 7+3, så det synes jeg hørtes fint ut, jeg.Min lille ble forresten målt til 15 mm på ultralyden. Er det vanlig til å være 7+2?

Hvor mange uker?18 cm lang bønne![]()
8+3 ukerHvor mange uker?
Mener du 18 mm kanskje?18 cm lang bønne![]()
18 cm er veeeeldig langt til å være i uke 8Haha stemmer vel bedre det jaMener du 18 mm kanskje?18 cm er veeeeldig langt til å være i uke 8
![]()

Jordmora mi syns vi burde ta TUL så nært 13+6 som mulig for å få størst sjanse for gode avlesninger. Det gjelder da TUL som tilbys fra 2022.Jeg vil ta en ultralyd til. Men vet ikke om jeg skal den den i uke 10 eller 11.. Er 8+0 idag..
Jordmora mi syns vi burde ta TUL så nært 13+6 som mulig for å få størst sjanse for gode avlesninger. Det gjelder da TUL som tilbys fra 2022.
Var også ved 11+3, men hun syntes det ble for tidlig til å gjøre målingene. Ved 11+noe ser du tydelig bebis, så gjerne avvent til da om tåmodigheten er der![]()

Her var jeg 9+3Tenkte kanskje ta ultralyd til helgen. Da er jeg 9+4..noen andre som har bilder fra ca samme tid? Spent på hva jeg kan forvente å se..