Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 237595
Var på ultralyd tidligere i uka 13+3. En liten gutt på 7,5cm
Etter å ha så smått blitt vant til tanken på en, så kom sjokkbeskjeden om at det er to! Vis vedlegget 237551
Tusen takkGratulerer! Så spennende
Skal selv på ultralyd når jeg er 13+2.. og er så spent på om jordmor vil se kjønn. Men det gjorde de altså til deg?
Tusen takk
Han jeg var hos er veldig dyktig. Mye utdanning og spesialist innenfor fostermedisin. Han så det med en gang. Så ja det skal jo være mulig i uke 13-14
Hadde ingen anelse i det hele tatt, så sjokket ble stort for å si det sånn. Ihvertfall når man mer eller mindre hadde gitt opp i det hele tatt å bli gravid, og så plutselig var det to der! Må innrømme at jeg var en smule nervøs når de skulle sjekke at det ikke var flere Fortsatt ikke sunket helt inn, men det gledesWow! Gratulerer[emoji16] Hvordan føles det? Hadde du ingen «anelse» i forkant?
Hadde ingen anelse i det hele tatt, så sjokket ble stort for å si det sånn. Ihvertfall når man mer eller mindre hadde gitt opp i det hele tatt å bli gravid, og så plutselig var det to der! Må innrømme at jeg var en smule nervøs når de skulle sjekke at det ikke var flere Fortsatt ikke sunket helt inn, men det gledes
Skjedd helt uten noen form for hjelp, derfor var det overraskende i seg selv å bli gravid og enda mer overraskende med 2 hadde håpet å se en jeg (siden dette er første graviditet), men begge to er hjertelig velkomneFantastisk![emoji173]️[emoji173]️ Har dere fått til dette vidunderet på «naturlig vis», eller har dere fått hjelp?(om det er lovt å spørre).
Må sies at jeg selv smått fikk «forhåpninger» om to når folk kommenterte str på magen min, samt jordmor mente livmor var rett unde navlen allerede i u 9/10. Meeen foreløbig har vi «bare» sett en[emoji7][emoji28][emoji12]
Er det 3d det nederste bildet?
12+1 i dag. Frisk og fin <3 5.7cm, 161 hjerteslag i min.
Er det 3d det nederste bildet?
Skjedd helt uten noen form for hjelp, derfor var det overraskende i seg selv å bli gravid og enda mer overraskende med 2 hadde håpet å se en jeg (siden dette er første graviditet), men begge to er hjertelig velkomne
Blir veldig spennende fremover jaÅ så fantastisk! Dobbel glede, dette blir spennende[emoji173]️[emoji173]️
Spent på å følge deg her inne[emoji5][emoji5]
Er du langt på vei forresten?[emoji854][emoji5][emoji7]
Er det innvendiul? Så utrolig kult at de får det sååå klart!Ja det er 3D
Er det innvendiul? Så utrolig kult at de får det sååå klart!
Oj så kult!Nei det er faktisk utvendig