Ultralyd bilder ☆

Så koselig med alle ultralydbildene!
Men hadde vært flott om alle skrev hvor langt der er på vei.. evt lengde på lille rusk også? Er så gøy å følge med på dersom man feks er like langt på vei selv:Heartred
 
Gratulerer! Så spennende :D:D
Skal selv på ultralyd når jeg er 13+2.. og er så spent på om jordmor vil se kjønn. Men det gjorde de altså til deg? :rolleyes::rolleyes:
Tusen takk :)
Han jeg var hos er veldig dyktig. Mye utdanning og spesialist innenfor fostermedisin. Han så det med en gang. Så ja det skal jo være mulig i uke 13-14 :)
 
Tusen takk :)
Han jeg var hos er veldig dyktig. Mye utdanning og spesialist innenfor fostermedisin. Han så det med en gang. Så ja det skal jo være mulig i uke 13-14 :)

skjønner.. Hun jeg skal til jobber som vanlig ved Nasjonalt senter for fostermedisin på St.Olavs Hospital. Så satser på at hun også ser det :D
 
Wow! Gratulerer[emoji16] Hvordan føles det? Hadde du ingen «anelse» i forkant?
Hadde ingen anelse i det hele tatt, så sjokket ble stort for å si det sånn. Ihvertfall når man mer eller mindre hadde gitt opp i det hele tatt å bli gravid, og så plutselig var det to der! Må innrømme at jeg var en smule nervøs når de skulle sjekke at det ikke var flere Fortsatt ikke sunket helt inn, men det gledes
 
Hadde ingen anelse i det hele tatt, så sjokket ble stort for å si det sånn. Ihvertfall når man mer eller mindre hadde gitt opp i det hele tatt å bli gravid, og så plutselig var det to der! Må innrømme at jeg var en smule nervøs når de skulle sjekke at det ikke var flere Fortsatt ikke sunket helt inn, men det gledes

Fantastisk![emoji173]️[emoji173]️ Har dere fått til dette vidunderet på «naturlig vis», eller har dere fått hjelp?(om det er lovt å spørre).

Må sies at jeg selv smått fikk «forhåpninger» om to når folk kommenterte str på magen min, samt jordmor mente livmor var rett unde navlen allerede i u 9/10. Meeen foreløbig har vi «bare» sett en[emoji7][emoji28][emoji12]