Ultraljud om 40 min

mammas_elskling

Forelsket i forumet
om 40 minuter ska ja på ultraljud. Huh ja är såå nervös. Hoppas allt ser bra ut så vi kan va lugna och berätta för alla ☺️☺️

Håper alt har gått bra :)

De gick jätte bra! Hon tog t.o.m utvändigt ultraljud och allt såg bra ut. Nu var ja helt plötsligt 8+2 och inte 8+0. Hon sa att nu kommer allt gå bra och att ja inte behöver oroa mig mera. Skrev på fb och dom flesta trodde redan att vi var gravida och var inte chockade. Men väldigt glada då! Så nu känns de jätte bra ☺️ Och nu längtar ja till oul och få veta könet ☺️☺️

De gick jätte bra! Hon tog t.o.m utvändigt ultraljud och allt såg bra ut. Nu var ja helt plötsligt 8+2 och inte 8+0. Hon sa att nu kommer allt gå bra och att ja inte behöver oroa mig mera. Skrev på fb och dom flesta trodde redan att vi var gravida och var inte chockade. Men väldigt glada då! Så nu känns de jätte bra ☺️ Och nu längtar ja till oul och få veta könet ☺️☺️

Yeeeey kor bra <3 Nu grua æ mæ enda mindre til min time =)

Så fantastisk!!:) gratulerer :)

Gratulerer ❤️

Gratulerer!!

Så bra :-) Gratulerer!

Gratulerer!:)

Gratulerer :) :)

Back
Topp