Ulltråd:D

CeLavi hadde forresten nydelig design. Ble et sett og en heldress derfra også:D Trenger ikke være gratis å sitte hjemme en helg, akkurat:oops:
De har det :) elsker det! Hihi kjenner godt til den :p
 
Hehe, vel...der har de da alt? Gjerne ikke europris midt i sentrum, men uanset...
Min søster bor i Oslo:D
Nei, det er nettopp det, alt er så sabla spesialisert her at du må langt ut av byen for å finne noe så innholdsrikt og mangfoldig som spar, Coop obs eller europris. Også er det så himla lange avstander mellom ting. Greiere med en "liten" by som Bergen, ting ligger liksom litt mer samlet, og det er mulig å parkere...
 
Nei, det er nettopp det, alt er så sabla spesialisert her at du må langt ut av byen for å finne noe så innholdsrikt og mangfoldig som spar, Coop obs eller europris. Også er det så himla lange avstander mellom ting. Greiere med en "liten" by som Bergen, ting ligger liksom litt mer samlet, og det er mulig å parkere...

Ja, skjønner. Kjedelig det. Hvor i Oslo bor dere da? Min søster bor der og:D
 
Vil bare tilføye at jeg er veldig fornøyd med strømpebuksene i bomull til Safa. Akkurat passe vide i strikken. De i ull derimot, nuppet etter andre gangs bruk. Fikk vite at man kan klippe av "sokken" på disse uten at de ville revne.
 
Veldig fornøyd med tom&trine forresten.
Prøvd ut body og strømpebukse.
 
Jeg har prøvd ut ull fra Cubus nå. Virker ikke som det vil nuppe og er fint i passformen til snella petronella her i alle fall:)

Aha så greit da.
Eneste med tom& trine er str. Bodyene er små. Her har han 90 i str:p
Strømpebuksene er normale i str.
 
Aha så greit da.
Eneste med tom& trine er str. Bodyene er små. Her har han 90 i str:p
Strømpebuksene er normale i str.
Ok, det er kjekt å vite:) Litt som med Hust & Claire. Ikke at bodyene er så små, men buksene er så digre. Må ha minst en strl mindre i buksa enn i bodyen. Snåle greier:)
 
Ok, det er kjekt å vite:) Litt som med Hust & Claire. Ikke at bodyene er så små, men buksene er så digre. Må ha minst en strl mindre i buksa enn i bodyen. Snåle greier:)

Har den samme erfaringen med h&c selv. Var veldig greit hun på sparkjøp sa det, for ellers hadde jeg kjøpt 80.
 
Har den samme erfaringen med h&c selv. Var veldig greit hun på sparkjøp sa det, for ellers hadde jeg kjøpt 80.
Ja, jeg ble også gjort oppmerksom på det i butikken ang h&c. Men seriøst - 90? Har ikke du en litt liten pode? Mente han vapå str med snella her?
 
Ja, jeg ble også gjort oppmerksom på det i butikken ang h&c. Men seriøst - 90? Har ikke du en litt liten pode? Mente han vapå str med snella her?

Jo,han er liten. Altså den er jo litt lang på armene da, så brettet opp der. Men sitter greit ellers på han egentlig. Hadde sikkert gått med 80, for all del. Det hadde dog blitt veldig snaut og trangt tror jeg. Veldig rar str på de bodyene. Genserne i ull var visst mer normal.
 
Vi bruker safa,hust&claire, janus,joha,pierre robert stort sett.. Har noe i reflex og.. Mye av det jeg kjøpte i janus til min eldste på 6,5 år, bruker jeg nå til nr 3. Holdt seg veldig bra! :)
 
Back
Topp