Ulltråd:D

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Først må jeg bare si at jeg er strålende fornøyd med ordspillet i denne overskriften:D Små gleder:D

Hva slags ullundertøy bruker dere på barna og hva er dere mest fornøyd med? Jeg opplever at noe ull nupper fælt, mens annen ull er "slapp i fisken". Jeg synes spesielt ulltøyet fra H&M nupper veldig. Vi har arvet litt og kjøpt litt, og er spesielt fornøyd med det fra hust&claire. Men...199,- pr del når du trenger 7 sett, liksom... Funker jo ikke. Noen som har erfaringer?
 
Jeg er fornøyd med Pierre Robert, den ble også faktisk best i test i oktober utgaven av foreldre & barn :)

Litt nuppete har de blitt riktignok..
 
Jeg er fornøyd med Pierre Robert, den ble også faktisk best i test i oktober utgaven av foreldre & barn :)

Litt nuppete har de blitt riktignok..
Ja, skjønner at jeg må prøve Pierre Robert. Hørt flere som har skrytt av det.
 
Ja, skjønner at jeg må prøve Pierre Robert. Hørt flere som har skrytt av det.

Jeg synes det blir fort hull i Pierre Robert ulltøyet... Skal sies at jeg ikke har brukt det mens barna (de to eldste) har vært helt små. Da har jeg brukt janus, det er jeg veldig fornøyd med :) så jeg fortsetter med janus til mini også :)
 
Jeg synes det blir fort hull i Pierre Robert ulltøyet... Skal sies at jeg ikke har brukt det mens barna (de to eldste) har vært helt små. Da har jeg brukt janus, det er jeg veldig fornøyd med :) så jeg fortsetter med janus til mini også :)
Ja, Janus har jeg heller ikke prøvd! Hvordan er det i fasongen og hvordan er prisen?
 
Janus er jeg også veldig fornøyd med.
Det siste jeg kjøpte fra janus var en nattdrakt/lekedrakt, passer utmerket som begge deler. Den kostet 299,-.
Coopobs har iallefall hatt salg på janus innimellom:)
Ellers elsker jeg joha.
Lillelam og nøstebarn er jo bare fantstisk fint, men koster mye. Ønsker fra disse merkene til jul da;)

Har ikke vært så fornøyd med reflex jeg da, kjøpte et par bodyer på barnas hus til 99kr stk. De bodyene kostet normalt 149,-. Holder sikkert på varmen altså, for all del. Men fryktelig nuppete, og dårlig passform.
 
Og veldig enig med at hust and clair er bra. Flotte motiver og mønster på de også:)
 
hust & claire, joha ull og silke, joha sin nye heldrakt av ull, safa og CeLavi går det i her :) har 4 bodyer fra CeLavi, en vanlig ulldrakt fra joha, den andre med ull og silke, 2 bukser fra hust & claire og 2 strømpebukser i ull :)

har også lestene, vottene og lua i brunt fra lillelam. og selvføgelig hjemmestrikket fra mormoren hennes :D
 
hust & claire, joha ull og silke, joha sin nye heldrakt av ull, safa og CeLavi går det i her :) har 4 bodyer fra CeLavi, en vanlig ulldrakt fra joha, den andre med ull og silke, 2 bukser fra hust & claire og 2 strømpebukser i ull :)

har også lestene, vottene og lua i brunt fra lillelam. og selvføgelig hjemmestrikket fra mormoren hennes :D
Safa og CeLavi, hvor kjøper man det? Jeg er stor fan av hust&claire, men synes det er i dyreste laget. Vi arver ikke noe særlig ull, så må kjøpe alt nytt. Lille går i naturbarnehage, så outfit'n er stort sett et sett med ullundertøy hver dag. Blir jo fort et par tusen pr størrelse om man skal ha 6-7 sett! Det går jo bare ikke, så vi har litt blanding. Og var heldig og fant et røverkjøp på finn her en dag, det hjelper:)
 
hust & claire, joha ull og silke, joha sin nye heldrakt av ull, safa og CeLavi går det i her :) har 4 bodyer fra CeLavi, en vanlig ulldrakt fra joha, den andre med ull og silke, 2 bukser fra hust & claire og 2 strømpebukser i ull :)

har også lestene, vottene og lua i brunt fra lillelam. og selvføgelig hjemmestrikket fra mormoren hennes :D
Ah, nå fant jeg Safa på nett, det var jo ikke så stive priser? Prøvd longs fra Safa? Holder de noenlunde på fasongen?
http://www.ulliver.no/categories/stroempebukser-og-longs1
 
vi har strømpebuksene fra safa og jeg er super fornøyd :D til og med krabbestrømpebukse har de :) kjøpte det bare ved en tilfedlighet, men superfornøyd :)
Hvordan er CeLavi i størrelsene? Vi trenger egentlig et sett til nå, og da er det kjedelig å kjøpe det for stort. Er 80 80, liksom? Kjøpte en Joha 80 longs her om dagen, men den kan hun jo ikke bruke før i februar eller noe:D
 
Coop obs har safa iallefall. Har kjøpt vanlig bomullsstrømpiser og ullstrømpiser der. Veldig gode.
 
Helt normale vil jeg si. Og ganske tøyelige. De har også høyt liv sånn at de ikke sklir ned tvert.
 
Hvordan er CeLavi i størrelsene? Vi trenger egentlig et sett til nå, og da er det kjedelig å kjøpe det for stort. Er 80 80, liksom? Kjøpte en Joha 80 longs her om dagen, men den kan hun jo ikke bruke før i februar eller noe:D
Den er litt stor, men ikke så mye :) veldig god ull ihvetfall og nydelig mønster :D longs er giga store synes jeg :O
 
CeLavi hadde forresten nydelig design. Ble et sett og en heldress derfra også:D Trenger ikke være gratis å sitte hjemme en helg, akkurat:oops:
 
Back
Topp