Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt forslag. Kanskje jeg bare koker det i ei gryte på kjøkkenet.Den er vanskelig
Ullvask i maskina tar det slett ikke, og å la det ligge og vugge på 30 grader er jo ikke ideelt i det hele tatt.
Å få det bort hadde jeg tatt for hånd. Spyle i dusjen eller noe sånn. Avhengig av type ull hadde det deretter muligens blitt 60 vask med redusert sentrifuge og ullvaskemiddel.
Eller så kan faktisk ull kokes. Men ikke beveges samtidig. Så fått den ren for partikler i dusjen og kokt den opp for bakterier hadde vært et alternativ
Hva ville dere gjort for å få omgangssyke rester ut av ullklær?
Bomull og sånt går på kokvask, men vet ikke om ulla tåler det dessverre.
Vil ikke ulltøy krympe hvis man koker det?
Nei ikke noe særlig hvis det får ligge i fred å koke uten at du rører. I vaskemaskin vil det krympe![]()
Frysing funker vel ikke på feks noro virus. Blir ikke kaldt nok i vanlig fryser.Hva med å vaske av det verste for hånd.. kjøre den på ullvask.. fryse det. Kjøre det på vask igjen?
Frysing funker vel ikke på feks noro virus. Blir ikke kaldt nok i vanlig fryser.
Er så pyton med sykdom at jeg helst vil koke og sprite ned alt vi eier![]()
du kan fint koke ullEr forresten smitte jeg bekymrer meg mest over. Blir jo anbefalt at alt med "æsj" på seg blir kokt for å være sikker på at smitten er borte.
Jeg og!Jeg kjørte på med kokvask, vask av leker, spriting av hender og kloring av bad og alle dørhåndtak og slapp smitte. Så det er verdt alt styret. Tror som du sier at det må kokes og ikke fryses for å få jagd Noro på dør![]()